سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

غلامرضا آزادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سینما در چند سال‌ اخیر خانوادگی اداره می‌شد/مسئولان فعلی عاقبت اندیش هستند

یک کارگردان مطرح کرد: برخی مسئولان سینمایی در سال‌های قبل قصد محو کردن سینما را داشتند ولی مسئولان فعلی مسائل و مشکلات سینما را ریشه یابی ‌می‌کنند.

غلامرضا آزادی، تهیه کننده و کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص آخرین وضعیت فیلم جزیره مهربانی گفت: قبلا پروانه ساخت جزیره مهربانی را گرفتیم امیدواریم شرایطی مناسب فراهم شود تا به زودی ساخت آن را شروع کنیم.

وی در خصوص وضعیت فیلمسازی در ایران گفت: اصولا سینماگران بعد از تمام شدن جشنواره فیلم فجر تا اواخر اردیبهشت منتظر اخبار و سیاست‌های سینمایی می‌مانند و در حال بررسی فیلم‌سازی در سال گذشته و سال جدید هستند به این خاطر ساخت فیلم‌ها کمتر است.

وی در خصوص بررسی عملکرد مسئولان سینمایی در سال‌های قبل و الان گفت: برخی مسئولان سینمایی در سال‌های قبل قصد محو کردن سینما را داشتند در کارهای فیلم‌سازی و تهیه‌کنندگی شرکت می‌کردند که بازدهی و خروجی خوبی نداشت ولی مسئولان فعلی مسائل و مشکلات سینما را ریشه‌یابی می‌کنند، تمام اقدامات فرهنگی و این جماعت عاقبت اندیش هستند.

وی افزود: سینما تا چند سا‌ل پیش خانوادگی اداره می‌شد و انگیزه و بعد‌فرهنگی نداشت، اما اتفاقات و تغییرات در سیستم جدید را باید به فال نیک گرفت و آینده خوبی را برای سینما پیش‌بینی می‌کنم. چون امیدواریم باید برای تولید هم صبر کرد.

آزادی، ادامه داد: باید به بخش خصوصی بیشتر توجه شود و دو دسته‌گیهای و اختلافات بین فیلم‌سازان و برخی ارگان‌ها را از بین برد تا به سمت سینمایی پویا حرکت کنیم.

گفتنی است، "جزیره مهربانی" به کارگردانی غلامرضا آزادئی، است و قرار است فریال بهزاد تهیه‌کنندگی آن را بر عهده بگیرد و این فیلم داستان فانتزی با موضوع کودک و خانواده دارد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.