سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جودو کار 66- کیلوگرم ایران: امیدوارم بتوانم ناکامی ترکیه را در کویت جبران کنم

ملی پوش وزن 66- کیلوگرم جودو ایران گفت: مسابقات جایزه بزرگ ترکیه اولین تجربه برون مرزی من در رده بزرگسالان بود امیدوارم آن ناکامی را در کویت جبران کنم.

محمد بریمانلو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، بیان کرد: مسابقات امسال اولین تجربه‌های برون مرزی من در دوره بزرگسالان است، شرایط رقابت‌های جوانان و بزرگسالان متفاوت است و قابل قیاس نیستند به همین دلیل هنوز برای کسب نتیجه مطلوب نیاز به کسب تجربه دارم.

وی تصریح کرد: رقابت‌های جایزه بزرگ ترکیه، اولین تجربه من در رده بزرگسالان بود که به حریفی از روسیه خوردم، این رقیب بسیار توانمند بود و نتوانستم مقابل وی به پیروزی دست یابم و حذف شدم اما تمام تلاشم را می‌کنم تا در رقابت‌های قهرمانی آسیا کویت بهترین عملکرد را داشته باشم و ناکامی ترکیه را جبران کنم.

جودو کار 66-  کیلوگرم ایران اذعان کرد: در اولین مرحله اردوی آسیایی به دلیل همزمانی با امتحاناتم غیبت داشتم اما از دومین مرحله به اردو اضافه شدم و همراه بازیکنان تمرین کردم، زحمات زیادی کشیده‌ایم و فکر می‌کنم از نظر آمادگی جسمانی وضعیت ایده‌آلی داریم و اگر خدا بخواهد به نتیجه خواهیم رسید.

وی افزود: البته این نکته را نباید فراموش کرد که جودو کاران ایران نسبت به سایر کشورها تجربه کمتری دارند و رسیدن به مدال سخت است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، بریمانلو ، تیم ملی ، آسیا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.