سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نيروهای ويژه سعودی مانور برگزار کردند

نیروهای ویژه امنیتی عربستان سعودی در ریاض مانور نظامی برگزار کردند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی العربیه، نیروهای ویژه امنیتی عربستان سعودی با حضور "محمد بن نایف بن عبدالعزیز آل سعود" ولیعهد این کشور، مانوری برگزار کردند. 

شماری از فرماندهان سازمان های امنیتی کشورهای عربی و اسلامی هم در مانور نیروهای ویژه سعودی در ریاض حضور داشتند. 

سرلشکر "عثمان المحرج "مدیر سازمان امنیت عمومی عربستان در حاشیه این مانور گفت:"ما به هر کسی که به دنبال ضربه زدن به امنیت کشور ماست، هشدار می دهیم که اشتباه می کند و تلاش هایش ناکام خواهد ماند. این کشور سربازانی دارد که از امنیت و ثبات آن دفاع می کنند."

این در حالیست که بیش از یک ماه است که عربستان سعودی به همراه چند کشور حاشیه خلیج فارس و با حمایت آمریکا به خاک یمن تجاوز کرده و شماری از مردم غیر نظامی این کشور از جمله کودکان و زنان را به شهادت رسانده‌ است.


انتهای پیام/
برچسب ها: نیرو ، عربستان ، ارتش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سعودی مگر نیرو هم دارد ،که ویژه باشند . این ها یک مشت نیروی اجاره ای افغانی و پاکستانی و غیره دارند ، که با حمله نیروهای عشایری یمن ، که با دست خالی و پای برهنه و گرسنه قادرند پایگاه ها و پادگان های این حکومت مجسمه بلاهت را تصرف کنند . این ها فقط در جهت نوکری آمریکا کار می کنند و برای دستگیر کردن یک روحانی بی دفاع و مظلوم که فقط حرف زده و این بی مغز ها را نصیحت کرده است ، ابتدا به او شلیک کرده و سپس مبادرت به دستگیری او کرده و او را به مرگ هم محکوم کرده اند .
آمریکائی ها خیلی بی شرم هستند که از یک حکومت عقب مانده بدوی مثل ال سعود نفتی حمایت می کنند .