سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد:

بسته حمایتی معلمان مدارس غیر دولتی اجرا خواهد شد

مرضیه گرد، از اجرای بسته حمایتی معلمان مدارس غیر دولتی در کشور خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد؛ مرضیه گرد در حاشیه مراسم نکوداشت معلمان نمونه مدارس غیردولتی کشور در جمع خبرنگاران گفت: به منظور تقویت مدارس غیر دولتی در صدور مجوز و حمایت از مجموعه آموزش های غیر دولتی از سال گذشته بحث بسته حمایتی معلمان مطرح شده است.

وی هدف از ایجاد این طرح را نظارت بر حقوق و یبمه معلمان عنوان کرد و افزود: یکی از بندهای این بسته حمایتی شناسایی افرادی است که حاضر به همکاری در آموزش‌های غیر دولتی هستند که این افراد با گزینش‌ها و بررسی توانایی‌های لازم در این مراکز می‌توانند همکاری کنند.

مرضیه گرد اظهار کرد: مهم ترین بحث ما توانمند سازی معلمان است و برای این منظور آموزش های لازم را توسط بخش غیر دولتی با کمک دانشگاه فرهنگیان انجام داده ایم و با این رویکرد همه معلمان در طی چند برنامه به مرور با اهداف این سند تحول بنیادین آشنا خواهند شد و باید نقش معلمی خود را با رویکرد سند تحول در کلاس های درس ایفا کنند.

رئیس مدارس غیردولتی کشور تأکید کرد: ما از مؤسساتی که از لحاظ مالی ضربه خورده‌اند حمایت کرده و در عین حال با افرادی که از قوانین مجالس غیردولتی تبعیت نمی‌کنند برخورد می‌کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه مراکز آموزشی غیردولتی یکی از برنامه‌های در دستور کار است افزود: مرکز آموزشی غیردولتی شهید مهدوی اخیراً ایجاد شده که بنده از آن حمایت کرده و اعلام می‌کنم بهتر است در هر استان یک مرکز آموزش غیردولتی ایجاد شود.

مرضیه گرد با بیان اینکه هیچ معلمی تا سه سال آینده بدون برگه صلاحیت تدریس وارد مدارس غیردولتی نخواهد شد ، گفت: اگر متوجه شویم مدرسه‌ای امتحاناتش پایه علمی ندارد قطعاً آن را منحل کرده و هرگز در این رابطه گذشت نمی‌کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پایان با تاکید بر اینکه هیچ گونه تعهد استخدام در مدارس غیر دولتی وجود ندارد، گفت: تنها وظیفه ما تقویت این بخش است و جبران و نظارت بر مسائل بیمه معلمان. قطعا اگر معلمان مدارس غیر دولتی احساس کنند که حقوق و بیمه آنها تامین خواهد شد نیازی به استخدام در بخش دولتی نخواهندداشت.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رویکرد امسال ما توانمندسازی معلمان غیردولتی است بیان کرد: آموزش سند تحول آموزش و پرورش را برای تمامی مدارس در دستور کار قرار داده و کلاس‌های ویژه برای آنان برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱
در انتظار بررسی: ۰
ف
۱۳:۰۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام لطفا بگین بسته های حمایتی از کی شروع میشه و شرایطش چیه باید سابقه کار درپیش دبستانی داشته باشیم یا نه جواب بدین؟ ما اینهمه سختی میکشیم توفقر ونداری درس میخونیم که به شغلی که دوست داریم برسیم حقوقم برامون مهم نیس ولی باحقوق کمشم مارو نمیبرن سرکار
ف
۱۲:۵۹ ۲۱ مرداد ۱۳۹۷
سلام بسته های حمایتی از کی شروع میشه وشرایطش چیه آیا باید سابقه کار درپیش دبستانی داشته باشیم یا نه
ناشناس
۱۷:۵۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۶
خیلی خیلی عالیه
روشنک
۰۱:۱۳ ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
سلام کاش مسئولان یه فکری به حال ما میکردند
س
۱۵:۲۶ ۱۲ دی ۱۳۹۶
سلام دوستان عزیز ، آموزش و پرورش کلا معلمین مدارس غیر انتفاعی رو که اصلا استخدام نمیکنن -چون نیروی آزاد هستن و حتی تدریس در مدرسه غیر انتفاعی سابقه ای واسشون به حساب نمیاد و همه چیزشون با خود مدرسه غیر انتفاعیه - بسته حمایتی رو هم اگه آزمون استخدامی باشه ، سابقه شون رو لحاظ میکنن ولی الزامی به استخدامشون نیست
ناشناس
۱۵:۰۸ ۱۰ شهريور ۱۳۹۶
چی یگم
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۷ شهريور ۱۳۹۶
سلام من معلم بسته ی حمایتی هستم که سال نودوسه نودو چهار خالصانه ومشتاقانه با حقوق سیصدتومان خدمت کردم ودرسال نودو پنج جای مارو معلمان پیش دبستانی که دوشیفت کار می کردن پر کردن وما در سال نودو پنج بیکار شدیم می خواستم بپرسم ایا این درست که زحمت خالصانه ی ما نادیده گرفته شود .ایا درست است معلمان حق التدریس با ان همه خستگی شیفت اول ایا رمقی برای شیفت دوم می ماند ایا این معلمان وقت میکنند خود رو برای برنامه ی درسی روز دوم اماده کنند ایا وقتی می ماند که دردوره های ضمن خدمت وکارکه هها شرکت کنند پس کیفیت اموزش چه می شود ایا بهتر نیست از بسته های حمایتی بعنوان حق التدریس استفاده شود ماکه حقوق زیادی نخواسیتم فقط مارو از علاقه ی قلبیمان که همان شغل شریف معلمی ست مخروم نکنید.
ا . م
۱۱:۰۹ ۱۹ تير ۱۳۹۶
من هم یک معلم بسته حمایتی و مشغول به تدریس در روستا هستم در یک مدرسه دولتی ... واقعا حای تاسفه من با ماهی 300 هزار بدون بیمه با شوق و اشتیاق به تدریس مشغولم و بازدهی خیلی بیشتری نسبت به عزیزان رسمی دارم تعهد شغلی خیلی بی معناست و چون خیالشون از جایگاهشون راحته دل به کار نمیدن مخصوصا روستاها تو رو به خدا ارزشیابی کنید ببینید بازخورد کدوم بیشتره و فکری به حال ما ... با کارشناسی ارشد روزی یک ساعت راه میرم تا به روستا برسم به امید روزی که رسمی بشم
.......
۰۰:۵۵ ۱۰ تير ۱۳۹۶
سلام لطفا معلمهای غیر دولتی را دریابید......به خدا از ساعت ۷و نیم شروع کار ماست تا دو با حقوق ۸۰۰تومان ...‌...خدا رو خوش میاد؟ به عنوان یه زن و سرپرست خانواده..‌‌‌‌‌‌‌رسیدگی فرمایید لطفا ......س از تهران منطقه ۱۸
الهه
۱۶:۲۵ ۲۱ خرداد ۱۳۹۶
سلام، بسته های حمایتی از کی شروع میشود؟
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۳ خرداد ۱۳۹۶
سلام جرا در مدرسه دولتی کار می کنیم نه بیمه داره نه اسم و رسم
نجف
۱۲:۲۲ ۰۷ خرداد ۱۳۹۶
بنده 12سال است که در مدارس غیر دولتی مشغول تدریس هستم و بیمه ام را خودم می ریزم به حساب و دانشجوی کارشناسی ارشد.هستم چرا مسئولین فکری به حال این قشر ندارند.
مهدی
۱۶:۲۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
کی میخوایید اجرا کنید دیگه کی میخوایید حمایت کنید اخه
رضا
۱۴:۰۸ ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶
سلام من یک معلم بسته حمایتی هستم با حقوق ماهی 500 هزار تومان با اجاره منزل ماهی 400 هزار. شما فکر کردید برای جوانان ایجاد اشتغال کردید؟ چرا عوامل ایجاد طلاق ریشه یابی نمیشه؟
معلم
۱۲:۴۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶
برای ما در آذربایجان شرقی دوازده روز بیمه رد میکنن با کمترین پرداختی
ناشناس
۱۵:۳۳ ۰۴ دی ۱۳۹۵
سلام حقوق ما زیر صد تومنه بدون بیمه لطفا مسؤلین رسیدگی کنن یا لااقل حقوقارویکسان سازی کنن
ناشناس
۱۹:۳۰ ۰۲ دی ۱۳۹۵
سلام واقعا حقوق ما معلمان غیر دولتی 300تومان بدونه بیمه خیلی ناراحت کننده است
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۶ آذر ۱۳۹۵
چرا به حقوق معلم غیر انتفاعی در این سال جدید هم اهمیتی نمیدهید بیمه را هم میخواهند از حقوق 300 تومنی معلم کم کنند لطفا از خود معلمان غیر انتفاعی بپرسید چقد حقوق میگیرید ؟ و چگونه بیمه میکنند یا اصلا بیمه دارید یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
باسلام:
معلمان غیرانتفاعی یاهمان خریدخدمات با بیمه 22روزدرماه وباحقوق دریافتی ماهانه440000هزارتومان چطورمیتوانندامرارمعاش کنندوبفکرتأمین مایحتاج خانواده خودرافراهم کنند.
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
باسلام:
معلمان غیرانتفاعی یاهمان خریدخدمات با بیمه 22روزدرماه وباحقوق دریافتی ماهانه440000هزارتومان چطورمیتوانندامرارمعاش کنندوبفکرتأمین مایحتاج خانواده خودرافراهم کنند.
ناشناس
۱۰:۱۷ ۰۸ فروردين ۱۳۹۵
سلام وخسته نباشید ایا روزی میرسد که معلمان غیر انتفاعی به استخدام مدارس دولتی در بیایند