وزیر ورزش و جوانان گفت: سیاست مهم دولت یازدهم ورود مردم به عرصه‌های بزرگ جامعه به خصوص ورزش است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، محمود گودرزی در اولین همایش باشگاه‌های ورزشی خصوصی مشهد افزود: خراسان رضوی 1500 باشگاه ورزشی را در اختیار مردم قرار داده است که می‌تواند زمینه‌ای برای پرورش استعدادها و حضور در عرصه‌های بین‌المللی ورزشی باشد.

وزیر ورزش و جوانان ،خراسان رضوی را از گذشته تاکنون مهد ورزش کشور عنوان کرد و گفت: خراسان رضوی در کشتی و فوتبال از گذشته فعال بوده است و در حال حاضر نیز باید شرایطی فراهم شود که این استعدادها افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه 25 هزار سالن ورزشی در کشور وجوددارد، گفت:20 درصد از این تعداد غیر قانونی هستند اما بقیه آنها که حجم عظیمی از باشگاه‌های ورزشی خصوصی را تشکیل می‌دهند به صورت نرمال در کشور توزیع شده‌اند و ما می‌خواهیم از آنها حمایت کنیم تا در جهت توسعه نظام ورزش کشور حرکت کنیم.

وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی می‌تواند پیشگام تشکیل صنفی برای دفاع از حقوق ورزشکاران باشد، تأکید کرد: این صنف با حضور نمایندگانی از مردم در حوزه ورزشی می‌تواند هم دوره‌های علمی و آموزشی و پژوهشی را اجرایی کند و هم تعرفه باشگاه‌ها را کاهش دهد و از طریق ارائه یارانه‌های دولتی در حوزه آموزش به ورزشکاران کمک کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.