معاون فنی و آماری سازمان سنجش کشور گفت: با وجود اینکه در آزمون‌های سازمان سنجش با کاهش داوطلب روبرو یم اما درثبت نام دانشگاه علوم اسلامی رضوی 48 درصد رشد درمقطع کارشناسی ارشد و 68 درصد رشد در مقطع کارشناسی شاهد هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، دکتر جمالی افزود: دانشگاه علوم اسلامی رضوی نسبت به سایر دانشگاه ها ی که تلفیقی از حوزه و دانشگاه هستند و دانشجو پذیرش می‌کنند از سطح علمی بالایی برخوردار است و دانشگاه علوم اسلامی رضوی امکانات بسیار خوبی برای داوطلبین خود آماده کرده است که از جمله اساتید خوب، خوابگاه، غذا، اینترنت است.

وی ضمن بازدید از محل برگزاری آزمون دانشگاه علوم اسلامی رضوی گفت: سطح علمی فارغ التحصیلان این دانشگاه سطح مناسبی است و پذیرفته شدگان این دانشگاه در مقاطح تحصیلی بالاتر در مقایسه با سایر دانشگاهها درصد پذیرش و شاخص قبولیشان بالاتر است و رتبه های یک نیز این دانشگاه داشته و این از همجواری این دانشگاه که در کنار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

مسئول هسته پذیرش و گزینش دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان اینکه امسال 6120نفر در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ثبت نام کرده اند افزود:این ازمون در 22 شهر و 23 حوزه امتحانی برگزار شد و داوطلبین کارشناسی ارشد به 200سوال و داوطلبین کارشناسی به 150 سوال پاسخ دادند.

حجه السلام والمسلمین سید محسن موسوی فرتصریح کرد:بعد از ازمون اوراق تستی تصحیح و در اواخر خرداد ماه پذیرفته شدگان اولیه و سه برابر ظرفیت اعلام می شوند و بعد از ماه مبارک رمضان مصاحبه های عمومی و علمی از شرکت کننده گانی که نمره قبولی را آورده اند گرفته می شود و اسامی نهایی این آزمون در نیمه دوم شهریور بر روی سایت دانشگاه علوم اسلامی رضوی گذاشته خواهد شد.

وی گفت: ازمون امسال در 7 رشته مقطع کارشناسی، 10 رشته مقطع کارشناسی ارشد و 6 رشته در مقطع دکتری است و ظرفیت پذیرش امسال دانشگاه علوم اسلامی رضوی در مقطع کارشناسی 200نفر، کارشناسی ارشد 100 نفر و در مقطع دکتری 40 نفر می‌باشد.

خاطر نشان می کنم آزمون دکتری دانشگاه علوم اسلامی رضوی در 21 و 22 خرداد امسال برگزار می شود .

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.