سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رییس فدراسیون فوتبال درمشهد:

فوتبال ایران استعدادهای زیادی در رده های سنی گوناگون دارد/شنبه درباره ادامه همکاری کی روش تصمیم می گیریم

رییس فدراسیون فوتبال گفت: با تلاش مسوولان و دست اندرکاران و ورزشکاران، فوتبال ایران حرف نخست را در قاره آسیا می زند.

 به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،علی کفاشیان امروز در همایش اعضا هیات رییسه فدراسیون فوتبال و روسای هیاتهای فوتبال استانهای کشور در مشهد اعتلا فوتبال کشور در سطح ملی و بین المللی رامهمترین رویکرد این فدراسیون اعلام کرد وافزود: فوتبال ایران از استعدادهای بسیاری در رده های سنی گوناگون برخوردار است لذا باید با برنامه ریزی منسجم و هدفمند برای تقویت این ورزش گامهای موثری برداشت.

وی گفت: انتخاب ریاست فدراسیون فوتبال ایران به عنوان نایب رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا یک اقدام مهم و ارزشمند و نشاندهنده جایگاه کشورمان در سطح بین المللی است.

علی کفاشیان همچنین در حاشیه این نشست در جمع خبرنگاران در ارتباط با سخنان روز گذشته وزیر ورزش و جوانان در مورد کی‌روش گفت: در دو سه هفته گذشته با نماینده وزیر و کی‌روش جلسه داشتیم و کارها داشت روال عادی خود را طی می‌کرد تا کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشور به کار خود ادامه دهد.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه روز شنبه جلسه‌ای را برای ادامه همکاری با کی‌روش داریم، گفت: کی‌روش قطعا صحبت‌های وزیر ورزش را شنیده است و من در مورد ادامه همکاری وی تا جلسه شنبه نمی‌توانم نظری دهم.

کفاشیان با بیان اینکه بحث حمایت از تیم ملی پایه را در برنامه داریم، تاکید کرد: وزارت ورزش در موضوع فوتبال باید بیشتر به ما کمک کند چون این موضوع خواسته مردم بوده است.

همچنین در این نشست محمد نبی، سید محمدهادی آیت اللهی و فریده شجاعی دبیر کل و نواب رییس سابق فدراسیون فوتبال و نیز حسن کامرانی فر داور بین المللی مشهدی فوتبال و محمدرضا عباسی مدیرعامل باشگاه سیاه جامگان خراسان مورد تقدیر قرار گرفتند.

نشست مشترک هیات رییسه فدراسیون و روسای هیات فوتبال استانهای کشور به منظور بحث و تبادل نظر دربارهفعالیتها، سیاستها، رویکردها و تقویم ورزشی فدراسیون فوتبال در سال جاری تافردادر مشهد ادامه دارد.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.