سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز؛

برقراری امنیت در جامعه رسالت اصلی قوه قضائیه است

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، گفت: برقراری امنیت در جامعه رسالت اصلی قوه قضائیه است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حجت الاسلام شریفی، در مراسم افتتاح ساختمان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر افزود: در راستای ایجاد امنیت، نیروهای امنیتی و انتظامی و در رأس آنها قوه قضائیه از هیچ تلاشی دریغ نکرده و نخواهند کرد.

وی، گفت: با تلاش نیروهای امنیتی و انتظامی  و دادگستری، استان آذربایجان شرقی یکی از استان های امن در کشور است و اولویت مسئولان استان و به خصوص دادگستری حفظ امنیت و آرامش در استان آذربایجان شرقی می باشد و با متخلفان نیز به شدت برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه زندان شهرستان اهر، زندانیان 6 حوزه قضایی منطقه ارسباران را نگهداری می کند افزود: این منطقه نیز با تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی و دادگستری یکی از مناطق امن در استان آذربایجان شرقی است.

حجت الاسلام شریفی، همچنین به مناسبت افتتاح ساختمان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر دستور مرخصی یک هفته ای  برای زندانیان واجد شرایط زندان شهرستان اهر را صادر کرد.

در این مراسم حجت الاسلام حاجی زاده ( امام جمعه شهرستان اهر )، عابدی ( فرماندار شهرستان اهر ) و حجت الاسلام نظری ( رئیس دادگستری شهرستان اهر ) در ارتباط با کارهای انجام شده در زمینه برقراری امنیت در بخش های مختلف در شهرستان اهر مطالبی بیان کردند.

در این مراسم همچنین از تعدادی از خیران که با انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر همکاری می کنند تجلیل شد.

گفتنی است :برای احداث ساختمان انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر در 2 طبقه با 240 مترمربع زیربنا بیش از 700 میلیون ریال از سوی انجمن حمایت از زندانیان شهرستان اهر و خیران هزینه شده است.
 
انتهای پیام/ا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.