معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان اعلام کرد:کاربرد هر نوع ماده ای نظیر جوش شیرین و نمک میوه و غیره که باعث اختلال در عمل تخمیر در حین تهیه نان گردد غیر مجاز و ممنوع می باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ؛عطاپور ضمن اعلام این مطلب افزود:با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع و ارتباط آن با سلامت شهروندان اکیپ های بازرسی این معاونت عملکرد نانوایی های استان را به دقت زیر نظر داشته و به کلیه نانوایی های استان تذکر داده شده تا از به کارگیری هرگونه افزودنی غیر مجاز در کلیه فرایندهای تخمیر و عمل آوری نان به جد خودداری نماید در غیر اینصورت با متخلفان برابر مقررات برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

عطاپور در ادامه ضمن اعلام تداوم اجرای طرح نظارتی آرد و نان تا پایان سال، از کاهش 75 درصدی تخلفات حوزه آرد و نان و کاهش 85 درصدی شکایات مردمی در این خصوص در 10 روزه اخیر نسبت به 10 روزه اول اجرای طرح خبر داده و این مساله را حاکی از تلاش و پیگیریهای بی وقفه بازرسان و همکاری خوب نانوایان دانست.

وی همچنین از رعایت اوزان و قیمت های جدید نان در اکثر قریب به اتفاق نانوایی‌های استان خبر داد.

عطاپور افزود:از ابتدای اجرای طرح نظارتی آرد و نان از 11آذرماه تاکنون ضمن انجام 16526 بازرسی از واحدهای نانوایی تعداد 1227 پرونده تخلفاتی برای متخلفان تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات ارسال گردیده است.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.