سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حتی مرگ هم نتوانست از شهرت "پل واکر" بکاهد

قسمت هفتم فیلم اکشن " سریع و خشمگین" آخرین فیلم پل واکر در چهارمین هفته نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران؛ قسمت هفتم فیلم اکشن " سریع و خشمگین" آخرین فیلم پل واکر در چهارمین هفته نمایش در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.

قسمت هفتم فیلم اکشن " سریع و خشمگین" به کارگردانی جیمز وان و با بازی ون دیزل، پل واکر و جیسون استاتهام در چهارمین هفته نمایش در 3,808 سینما 17 میلیون و 821 هزار دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 320 میلیون و 81 هزار دلار رساند و به این ترتیب در صدر جدول فروش سینماهای آمریکای شمالی قرار گرفت.
قسمت دوم فیلم کمدی " پُل بلارت : پلیس فروشگاه " نیز در دومین هفته نمایش در 3,633 سینما 14 میلیون و 776 هزار دلار کسب کرد و مجموع فروش خود را به 43 میلیون و 224 هزار دلار رساند. این فیلم را اندی فیکمن کارگردانی کرده و کوین جیمز نیز در آن ایفای نقش کرده است.
فيلم درام " عصرآدالین " ساخته لی تولند کریگر و با بازی هریسون فورد، بیلیک لیولی و میشل هیوسمن در نخستین هفته نمایش در 2,991 سینما 13 میلیون و 203 هزار دلار فروخت.
جایگاه چهارم این لیست به انیمیشن " خانه" به کارگردانی تیم جانسون و با صداپیشگی جیم پارسونس، جنیفر لوپز و استیو مارتین اختصاص دارد که در پنجمین هفته نمایش در 1,255 سینما 5 میلیون و 349 هزار دلار فروش داشت و مجموع فروش خود را به 6 میلیون و 827 هزار دلار رساند.
فيلم درام " فراماشین" به کارگردانی الکس گارلند و با بازی آلیشیا ویکاندر، دامنال گلیسون و اسکار ایزاک در سومین هفته نمایش در 3,111 سینما 6 میلیون و 710 دلار فروخت و مجموع فروش خود را به 114 میلیون و 708 هزار دلار رساند.


انتهای پیام/
برچسب ها: ون دیزل ، پل واکر ، سینما ، جدول ، فروش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.