حضور «وین دیزل» و «کریس تاکر» در فیلم جدید «انگ‌لی»

«وین دیزل» و «کریس تاکر» در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم «پیاده‌روی نیم‌روزی و طولانی بیلی لین» هستند.

جمعه+عکس ارسال شده/// حضور «وین دیزل» و «کریس تاکر» در فیلم جدید «انگسالی»به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود ریپورتر؛ "وین دیزل" و "کریس تاکر" در حال مذاکره برای پیوستن به فیلم «پیاده‌روی نیم‌روزی و طولانی بیلی لین» اقتباسی از رمان "بن فونتین"، به کارگردانی "انگ‌لی" هستند.

"جوآلوین" نقش اصلی فیلم را بر عهده دارد و "استیو مارتین"، "کریستین استوارت" و "گرت هولوند" هم در حل مذاکره برای ایفای نقش در این فیلم هستند.

فیلم‌نامه‌نویسی فیلم بر عهده‌ی "سیمون بیوفوی" است و داستان زندگی سرباز 19 ساله‌ای را روایت می‌کند که در عملیاتی در جنگ عراق نجات یافته است. عملیاتی که دوربی خبرگزاری‌ها آن را ثبت کرده‌اند.

او و گروه سربازان برای بهبود حالشان به آمریکا باز می‌گردند و به مسابقه‌ای دعوت می‌شود بیشتر مدت زمان فیلم در روز مسابقه اتفاق می‌افتد و فلاش‌بک‌هایی به زمان جنگ دارد.

"دیزل" نقش یک سرباز حرفه‌ای را بازی می‌کند و "تاکر" هم نقش تهیه‌کننده‌ی سینما که علاقمند است درباره زندگی سربازان فیلم بسازد.

"دیزل" و "تاکر" می‌توانند موفقیت‌ این فیلم را تضمین کنند. بیشتر از یک دهه است که "دیزل" را در دو مجموعه فیلم به نام‌های "سریع و خشن" و "ریدیک" می‌بینیم.

"تاکر"‌را در دهه‌ی اول قرن بیستم و یکم در دو قسمت "ساعت شلوغی" دیدیم. دیگر فیلمی که در این سال‌ها "تاکر" در آن ایفای نقش کرد فیلم "کتاب بارقه‌ی امید" (2012) بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: دیزل ، کریس تاکر ، فیلم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار