سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی فضلی:

درآمدهای غیر قانونی موجب بروز بی‎عدالتی در جامعه می‎شود

وزیر کشور گفت: درآمدهای هنگفت ناشی از فعالیت‌های غیر قانونی اقتصادی موجب بروز بی عدالتی در جامعه می‌شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران، «عبدالرضا رحمانی فضلی» وزیر کشور روز دوشنبه در دیدار با دبیر کل و اعضای هیات اجرایی تشکیلات مرکزی خانه کارگر که در آستانه روز کارگر برگزار شد، گفت: درآمدهای بی حساب و کتاب ناشی از فعالیت‌های غیر قانونی ظلم بزرگ به طبقات مولد جامعه است.

وی اظهار کرد: برای پویایی و حضور موثر کارگران در عرصه تولید باید در چارچوب قوانین پیگیر عدالت باشید و مبارزه با فساد را دنبال کنید و مقام معظم رهبری همواره در رهنمودهای خود بر موضوع مقابله با فساد تأکید دارند و جلودار این مبارزه هستند.

رحمانی فضلی گفت: باید روحیه انقلابی، عدالت طلبی و فسادستیزی را کنار نگذاریم و همواره از حقوق قانونی و مصوب کارگران حمایت کنیم.

وزیر کشور با اشاره به اینکه کارگران همواره حق جو، عدالت طلب و فساد ستیز هستند تصریح کرد: اگر در جامعه‌ای فساد و بی عدالتی زیاد باشد اولین قشری که زمین می خورد همین اقشار کارگر و زحمتکش هستند.

وزیر کشور افزود: مفاسد ناشی از پول‌های بی حساب و پول‌های ناشی از فعالیت‌های غیر قانونی، ظلم مضاعف به محرومین و مستضعفین است.

وزیر کشور همچنین کارگران را زیربنای اصلی تولید دانست و گفت: حمایت از این قشر زحمتکش به افزایش تولید و بهره‌وری کمک می‌کند.

رحمانی فضلی افزود: حمایت از کارگران جزو اعتقادات دینی ما است و دفاع از حقوق آنان موجب رشد و بالندگی قشر زحمتکش کارگر می‌شود. 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون نگاه کشور به کارگران نگاهی با اصالت و حاکی از اعتقادات دینی بوده است، افزود: اوج این اعتقاد را می‌توانیم در کلام حضرت امام (ره) و حمایت‌های مقام معظم رهبری از کارگران عزیز ببینیم و حقیقتاً ما مدیون تلاش کارگران هستیم.

وزیر کشور ضمن تقدیر از تلاش‌های اعضای خانه کارگر در حمایت از حقوق کارگران و پیگیری امور مرتبط گفت: وزارت کشور از همه فعالیت‌های خانه کارگر در چارچوب قانون و مقررات حمایت می‌کند و همه باید کمک کنید با تنظیم روابط صحیح کار روحیه تلاش، بهره‌وری و میزان تولید را در جامعه بالا ببریم.

به گفته دبیر کل تشکیلات اجرایی خانه کارگر در حال حاضر حدود 2 میلیون نفر در کشور عضو تشکیلات خانه کارگر هستند و از برنامه‌های حمایتی این تشکیلات از جمله حضور در دوره‌های مختلف آموزشی استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.