سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان جوانان:

تیم جایگزین را پس از مراسم قرعه‌کشی انتخاب می‌کنیم

امیر‌شقاقی، گفت: با مسئولان فوتبال در صورت هم‌گروهی با تایلند، جلسه برگزار خواهیم کرد و در خصوص تیم جایگزین تصمیم می‌گیریم.

مهناز‌ امیرشقاقی، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، گفت: بازیکنان تیم ملی پس از استراحتی موقت اردو‌های آمادگی رقابت‌های مرحله نهایی فوتبال آسیا را از هفتم اردیبهشت ماه پیگیری می‌کنند، ملی پوشان برای آمادگی بیشتر در این رقابت‌ها به انجام بازی‌های تدارکاتی احتیاج دارند.

وی ادامه داد: برپایی اردو‌های تدارکاتی و برگزاری بازی دوستانه با تایلند را در برنامه تیم ملی تدوین کردیم، هماهنگی‌های لازم در این خصوص نیز انجام شده است، پس از مراسم قرعه‌کشی و در صورت هم‌گروه نشدن با تیم تایلند، تیر ماه در این کشور اردو برپا می‌کنیم، در غیر این صورت اردوی تایلند لغو می‌شود.

وی ادامه داد: در صورت لغو اردوی تایلند با مسئولان فدراسیون فوتبال در خصوص انتخاب یکی از کشورهای همسایه برای برپایی اردو جلسه برگزار می‌کنیم.

امیر‌شقاقی اظهار کرد: با توجه به تعطیلی لیگ، برگزاری اردوی تدارکاتی و انجام دیدار‌های دوستانه برای آماده سازی ملی پوشان بسیار مهم است، تیم ملی فوتبال بانوان زیر 19 سال پتانسیل حضور در فینال رقابت‌های مقدماتی فوتبال آسیا را دارد، امیدوارم با حمایت و پشتیبانی مسئولان زمینه‌های لازم برای کسب موفقیت ملی پوشان فراهم شود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.