مدیر عامل تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان:

اعتبارات شهرداری تیم فوتبال بانوان را پشتیبانی می‌کند

شادمان کامیاب گفت: باشگاه شهرداری سنندج در صورت عدم جذب حامی مالی مناسب از اعتبارات شهرداری در لیگ فوتبال بانوان بهره‌مند می‌شود.

شادمان کامیاب مدیر عامل تیم شهرداری سنندج در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت:‌شهرداری سنندج برای حضر تیم ملی فوتبال بانوان در رقابت‌های لیگ برتر به دنبال جذب حامی مالی است. تیم با اسم شهرداری سنندج در رقابت‌های لیگ شرکت می‌کند و تغییری در نام تیم نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: مسئولان باشگاه برنامه‌های منظمی را برای موفقیت تیم فوتبال بانوان در رقابت های برتر تدوین کرده‌اند. در هفته جاری جلسه نهایی با مسئولان کادر فنی برگزار می‌کنیم و در خصوص شرح وظایف و برنامه‌هایمان گفتگو می‌کنیم.

وی ادامه داد: باشگاه شهرداری سنندج علاوه بر تیم فوتبال بانوان دو تیم هندبال و بسکتبال را در رقابت‌های لیگ برتر حمایت و پشتیبانی می‌کند. تیم هندبال شهرداری سنندج به صورت 2 سال متوالی قهرمان لیگ برتر شده است، و تیم بسکتبال این باشگاه نیز به سوپر لیگ باشگاه کشور راه یافته است.

شادمان کامیاب افزود: باشگاه شهرداری سنندج به دنبال حامی مالی مناسب برای تیم فوتبال بانوان است و در صورت عدم جذب حامی مالی از اعتبارات شهرداری برای تامین هزینه‌های تیم فوتبال بانوان استفاده می‌کنیم.

مدیر عامل افزود: تیم فوتبال بانوان شهرداری سنندج با قدرت در رقابت‌های برتر شرکت می کند و به هیچ عنوان عدم جذب حامی مالی مانع حضورمان در رقابت‌های لیگ برتر نیست.


مدیر عامل ادامه داد: باشگاه تصمیم به ایجاد تغییرات در کادر فنی و بازیکنان تیم ندارد، با کادر و بازیکنان سابق در رقابت‌های برتر شرکت می‌کنیم. اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم برای صعود به رقابت‌های برتر تلاش بسیار انجام داده‌اند، آن‌ها شایسته حضور در این رقابت‌ها هستند.

کامیاب افزود:‌ باشگاه شهرداری سنندج در نخستین تجربه حضور تیم فوتبال بانوان در رقابت‌های برتر به دنبال کسب تجربه و پایداری در لیگ برتر است، پس از تثبیت حضورمان در رقابت‌های برتر، برنامه‌هایی برای کسب مقام و قهرمانی در این رقابت‌ها تدوین و طراحی می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار