سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل آبفای روستایی استان تهران:

مطالعات مهندسی مجدد مجتمع آبرسانی روستاهای 5 شهرستان تهران کلید خورد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران گفت: مطالعات مهندسی مجدد مجتمع آبرسانی روستاهای 5 شهرستان استان تهران کلید خورد.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران ، محمد رضا پوررجب ضمن گزارش کامل از این مطالعات ، افزود: در این طرح 256 روستا در شهرستانهای پیشوا ، رباط کریم ، ری ، شهریار و ملارد با جمعیتی بالغ بر 559هزار نفر مطالعات صورت می گیرد.

وی ادامه داد: تمامی تاسیسات آبرسانی از جمله 918 کیلومتر شبکه توزیع با کلیه تجهیزات و متعلقات ، 473 کیلو متر خط انتقال آبرسانی 152 باب مخزن ذخیره آب به ظرفیت 35هزار متر مکعب 31 باب ایستگاه پمپاژ به ظرفیت 35 هزار متر مکعب در روز و 140 حلقه چاه ، چشمه ، قنات مهندسی مجدد خواهند شد.

پوررجب خاطر نشان کرد: به این علت که طراحی و اجرای مجتمع های فوق به سالهای قبل از 75 برمی گردد و نیاز به طراحی جدید و دوباره اجرا کردن فرآیندهای تولید ، ذخیره ، و توزیع برای افزایش قابلیتهای نگهداری احساس می شود با این روش یعنی مهندسی دوباره میتوانیم مستندسازی مجدد سیستم آبرسانی ساختار مند کردن مجدد سیستم اصلاح و به روز کردن ساختار از دیدگاه فنی و مهندسی ، برنامه های مناسب برای افق سال 1425 شرکت آب و فاضلاب روستایی تهران داشته باشیم.

پور رجب افزود: با پایان مطالعات مهندسی مجدد در سال 94-95 فصل جدیدی در آبرسانی به روستاها و رضایتمندی مشترکین آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت میتوانیم با همدلی مشترکین و تلاش و کوشش کلیه همکاران خدوم شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران بهترین خدمات از نظر آبرسانی با کیفیت و کمیت به مردم عزیز ارائه بدهیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.