مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهارات معاون شهردار مبنی بر نشت خطوط آب محدوده خیابان پیامبر را رد کرد.

محمد پرورش مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران در گفتگو با خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با حادثه روز گذشته خیابان پیامبر اظهار داشت: روزانه در سطح استان تهران فعالیت ها خدماتی گسترده ای صورت می گیرد که بروز حادثه جزء لاینفک این فعالیت ها است.

وی تاکید کرد: با همه این تفاسیر باید ایمنی ، بهداشت و محیط زیست (HSE) را تقویت کرده تا هیچ گونه اتفاقی صورت نگیرد.


آب و فاضلاب در خیابان پیامبر چقدر مقصر بود؟


پرورش تصریح کرد: در حادثه مذکور شرکت آب و فاضلاب به هیچ عنوان مقصر نبوده و دو خط لوله 150 و 500 میلیمتر انتقال آب کاملا سالم هستند.

وی در ادامه افزود: تنها به علت رعایت موارد ایمنی فشار لوله 150 میلیمتر کاهش پیدا کرد چراکه لوله های آب چدنی بوده و امکان شکسته شدن آن وجود داشت.


آب و فاضلاب در خیابان پیامبر چقدر مقصر بود؟


مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب استان تهران در خصوص بازتاب رسانه ای این خبر همچنین اظهار نطر معاون ترافیکی شهرداری، گفت: درخواست ما از اصحاب رسانه این است که حوادث را بزرگنمایی نکنند؛ همچنین نهادهای ذیربط نیز از اظهار نظر های شتابزده خودداری کنند.

پرورش در پایان یادآور شد: در تهران 10 هزار کیلومتر خط لوله آب وجود دارد اما شهرداری نیز توجه داشته باشد که اکثر حوادث اخیر نظیر مولوی، منیریه و ... در مکان هایی اتفاق افتاد که در زیر آن ها مترو در حال فعالیت بود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار