سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موسوی‌: بازی‌ها شروع می‌شود درد یادم می‌رود

سیدمحمد موسوی‌عراقی در دور جدید تمرینات تیم ملی بعد از تعطیلات نوروز با روحیه‌ای مضاعف زیر نظر کواچ برای حضور موفق در مسابقات لیگ جهانی٬ قهرمانی‌ آسیا و جام جهانی خود را آماده می کند.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت آماده‌سازی‌اش اظهارداشت: خوشبختانه شرایط تیم مثل همیشه خوب است و در تمرینات مشکل خاصی را احساس نمی‌کنیم ولی به خاطر این‌که ما تعطیلات نوروز را پشت‌سر گذاشتیم بازگشت‌مان به شرایط قبل و آمادگی مناسب احتیاج به زمان دارد٬ خوشبختانه کواچ به این مساله واقف است و تمرینات را با برنامه‌های سبک آغاز کرده و به تدریج بر فشار کار می‌افزاید٬‌ فکر می‌کنم انجام تمرین کم فشار تا هفته آینده ادامه داشته باشد. بازگشت به اوج آمادگی تاحدودی زمان‌بر است٬‌ به طور حتم ما در لیگ جهانی با شرایط بدنی و فنی بالا حاضر می‌شویم.

موسوی تصریح کرد: ما امسال مسابقات سختی را در پرسه‌های مختلف در پیش داریم تمامی این رویدادها برای تیم ملی ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و نمی‌توان گفت که یکی از آن‌ها در اولویت و دیگری نیست٬‌ با توجه به این مساله باید گفت که در سال جاری هم باید قدرتمندتر و هوشیارانه‌تر مقابل حریفان ظاهر شویم و به اهدافمان برسیم.

سرعتی‌زن تیم ملی والیبال مدت‌هاست که از ناحیه کتف احساس درد می‌کند و در طول مسابقات لیگ برتر هم در برخی بازی‌ها اکبری سرمربی تیم پیکان به خاطر جلوگیری از بروز مشکل حاد به موسوی استراحت می‌داد٬‌حال در تیم ملی و پیکارهای پیش‌رو کمتر این شرایط فراهم می‌شود تا وی به استراحت‌ برود و باید همانند دیگر هم‌تیمی‌هایش با قدرت تمرین کند و در مسابقات بدرخشد٬‌ موسوی عراقی ضمن تایید این مطلب اظهارداشت: این مصدومیت همواره با من هست دیگر با آن کنار آمده‌ام علاوه برکتف از ناحیه پا هم آسیب‌دیده هستم هیچ کس هم نمی‌داند چه مشکلی است به طوری‌که سال گذشته می‌خواستم از حضور در تمرینات تیم ملی استعفا دهم و با گرفتن مرخصی روند بهبودم را دنبال کنم که با مخالفت مسئولان و اعضای کادر فنی مواجه شده و تیم را در مسابقات قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی همراهی کردم باورم نمی‌شد وقتی این رقابت‌ها استارت خود نمی‌دانم چه شد که تمام دردهایم از بین رفت و مثل قبل قدرتمندانه به تیم کمک کردم.

تیم ملی والیبال تمرینات آماده‌سازی خود را در شرایط مطلوب روحی و فنی از 15فروردین‌ماه در تهران آغاز کرده و ملی‌پوشان برای رسیدن به اهداف والیبال کشور همانند گذشته تلاش می‌کنند.

لیگ جهانی سال ۲۰۱۵ از هشتم خردادماه در سه سطح و با حضور ۳۲ کشور جهان آغاز می شود که تیم ملی والیبال ایران در گروه دوم سطح یک با تیم های آمریکا، روسیه و لهستان همگروه است.

تیم ملی والیبال ایران روزهای نهم و دهم خردادماه در دیدارهای اول و دوم خود در آمریکا به مصاف ایالات متحده می رود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.