اسلوبودان کواچ از استرالیا، کره، ژاپن و چین را از حریفان قدرتمند ایران در قهرمانی آسیا برشمرد و از حضور بازیکنان جدیدی در دو اردوی تدارکاتی ایران پیش از لیگ جهانی خبر داد.

برای همه تیم ها احترام قائلیم/ بازیکنان جدیدی در اردوی فنلاند و چک می بینیدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، سرمربی تيم ملي درباره قرعه كشي مسابقات قهرماني آسيا گفت: براي همه تيم هايي كه در گروهمان قرار دارند احترام قائلیم، اما چين تايپه و قزاقستان مهمترين رقيبان هستند. مسابقات در تهران برگزار مي شود و همه تلاش مي كنيم تا واليبال خوبي را ارائه كنيم.

وي در پاسخ به اين سوال كه فكر مي كنيد در مرحله پاياني مهمترين رقيبان ما چه كساني هستند اظهار داشت: استراليا، كره، ژاپن و چين تيم هاي قدرتمندي هستند. البته مسابقات قهرماني آسيا از بازي هاي آسيايي مهمتر است چرا كه در قهرماني آسيا استراليا هم حضور دارد.
 
**عدم هماهنگی برنامه ها در دیدارهای تدارکاتی ما را به فنلاند و چک رساند

سرمربي تيم ملي درباره اردوهاي تيم ملي در فنلاند و چك، عنوان كرد: ما در تلاش بوديم با خيلي از تيم ها ديدار دوستانه داشته باشيم؛ صربستان و بلغارستان در اين مقطع تمايلي براي ديدار دوستانه با ما نداشتند، ايتاليا هم سرمربي نداشت به همين دليل به فنلاند و چك رسيديم.
 
كواچ ادامه داد: در اين اردوها ما بازيكنان جديدي هم خواهيم داشت. ممكن است در اردوي فنلاند و چك با تيم هاي ديگر مانند اسلووني و اسلواكي و شايد صربستان ديدارهايي را داشته باشيم كه دوست داريم با آنها بازي كنيم.
 
وي كه درخصوص حضور در تمرينات تيم ملي واليبال بانوان گفت: آنها مسابقات راحتي پيش رو ندارند. تفاوت زیادی بين واليبال مردان و بانوان وجود دارد. در صربستان ٧٠ درصد دختران از كودكي واليبال تمرين ميكنند و ما هر سال بازيكنان جديد و جواني را در تيم ملي آنها مي بينيم. آنها در اين ٦-٧ سال اخير نتايج خوبي داشته اند.


انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، کواچ ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار