سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تهران:

دانشگاه تهران با سه مسجد آماده حضور متعکفین است

حجت‌الاسلام و المسلمین کلانتری گفت: در مراسم اعتکاف رجبیه امسال دانشگاه تهران با اولویت‌بندی خاصی و در 3 مسجد آماده حضور معتکفین است.

حجت‌الاسلام و السلمین کلانتری مسئول نهاد رهبری در دانشگاه تهران در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران افزود: براساس سنوات قبل اعتکاف رجبیه در مسجد دانشگاه تهران از شب 13 رجب که معتکفین وارد مسجد دانشگاه تهران می‌شوند آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد. 

وی افزود: ثبت نام برای اعتکاف معتکفین امسال مسجد دانشگاه تهران قبل از عید انجام شد، و اولویت ثبت نام برای دانشجویان دانشگاه تهران، علوم پزشکی تهران، اساتید دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران و سپس دانشجویانی است که برای نخستین بار معتکف می شوند. 

حجت‌الاسلام والمسلمین کلانتری در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه امسال چه تعداد از دانشجویان و اساتید ثبت نام کردند، اظهار داشت: با توجه به آمار تعداد بسیار بالای ثبت نام معتکفین در مسجد دانشگاه تهران باید بگویم که آمار دقیقی در دست نیست، چنانچه دانشگاه تهران تنها ظرفیت 800 نفر متعکف را دارد. 

وی در ادامه به تعداد خادمین معتکف اشاره کرد و تصریح کرد: امسال حدود 100 نفر به عنوان خادمین معتکفین ثبت نام کردند که این تعداد کارهای پشتیبانی متعکفین را انجام می‌دهند. 

وی در ادامه بیان داشت: همچنین امسال در مسجد پردیس کرج دانشگاه تهران و مسجد پردیس قم دانشگاه تهران نیز معتکفین دانشجو و اساتید نیز حضور دارند. 

حجت‌الاسلام والسلمین کلانتری در پایان در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر اینکه باتوجه به اتمام زمان ثبت نام برای معتکفین آیا این امکان وجود دارد که معتکفین جدید بخواهند بدون هیچ نوع ثبت نامی وارد مسجد دانشگاه تهران شوند، گفت: با توجه به کمبود فضا این امکان وجود ندارد که معتکفی بدون ثبت نام وارد مسجد دانشگاه تهران شود.




انتهای پیام/



تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.