سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد؛

دستگیری کلاهبردار میلیاردی فروش آپارتمان در مشهد

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی از دستگیری کلاهبردار میلیاردی فروش آپارتمان در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سرهنگ حسین بیدمشکی گفت : در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مشهدی مبنی بر این که فردی به نام حمید مبادرت به فروش و کلاهبرداری آپارتمان‌های افراد غیر واقع در خیابان‌های مطهری - ابوطالب و کامیاب به‌صورت قولنامه‌ای می‌کند که در این راستا مراتب در دستور کار ماموران این پلیس واقع شد.

وی افزود: آدرس متهم برای ماموران محرز و در یک عملیات غافلگیرانه با اجازه ورود به مخفیگاه متهم به هویت حمید مفید را دستگیر و به پلیس آگاهی تحویل شد در بازرسی بعمل آمده از مخفیگاه متهم تعدادی اسناد، مدارک و قولنامه‌های فروش آپارتمان‌ها نیز کشف و ضبط شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی تصریح کرد : در بازجویی به‌عمل آمده از متهم وی به بزه انتسابی خود معترف و در بررسی‌های به‌عمل آمده از اسناد و مدارک، آدرس و مشخصات به دست آمده تعداد هشت نفر شاکی دیگر شناسایی و همگی به آگاهی دعوت و طی تحقیق انجام یافته از شکات همگی اظهار داشته متهم آپارتمان‌های افراد غیر را به‌صورت قولنامه‌ای به آنان می‌فروخته است.

وی ‌گفت: ارزش ریالی این پرونده تاکنون به بیش از 10 میلیارد ریال برآورد شده و پرونده تکمیلی به همراه متهم به دادسرا ارسال و در اجرای دستور مقام قضائی متهم با قرار وثیقه مناسب روانه زندان شد.

//انتهای پیام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.