جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرگان از دستگیری دو کلاهبردار که با شگرد مکالمه با زبان انگلیسی از مسافران نوروزی کلاهبرداری می‌کردند خبر داد.

به گزراش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛سرهنگ رضا عسگری گفت: در پی وصول خبری مبنی بر کلاهبرداری دو نفر از مسافران نوروزی که با استفاده از زبان انگلیسی اقدام به اخذ وجه نقد و کلاهبرداری می‌کنند، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله تیمی ویژه از ماموران انتظامی با افزایش تعداد گشتی‌ها و اجرای گشت‌های هدفمند در سطح شهرستان، این دو فرد را که با وسیله نقلیه پراید در حال تردد در سطح خیابان بودند را شناسایی و دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان گرگان خاطرنشان کرد: پس از دستگیری متهمان، در بازدید از خودرو آنها مبالغ مختلفی دلار آمریکا، لیره لبنان، وجه کشور مصر، کارت عابر بانک متعلق به فرد دیگر، کارت سوخت خودروی پراید، یک عدد کارت تلفن برای تماس با کشورهای همسایه و 2 دستگاه تلفن همراه و یک عدد کلاه‌گیس کشف و ضبط شد.

سرهنگ عسگری تاکید کرد: در بررسی‌های تکمیلی، متهمان ضمن اعتراف به بزه انتسابی، در خصوص نحوه انجام کلاهبرداری اعلام کردند که یک نفر از آنها اقدام به مکالمه به زبان انگلیسی می‌کرده و فرد دیگر نیز ترجمه می‌کرده است و با استفاده از این شگرد و بیان مطالب مختلف اقدام به دریافت وجه نقد از مسافران و کلاهبرداری از آنها می‌کردند.

وی در پایان ابراز کرد: پس از تکمیل شدن پرونده، متهمان برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.