مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: همدلی و همزمانی ملت و دولت کشور را بیمه می کند.

بیمه شدن کشور با همدلی و همزمانی ملت و دولت به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گرگان؛ حجت الاسلام نورالله ولی نژاد با بیان این نکته که همدلی و همزبانی بین مردم و دولت باعث سرعت بخشیدن در کارها می شود، افزود: با این روند کشور با سرعت بیشتری می تواند گام های بلندی در موفقیت بردارد.

وی اظهار کرد: شعار سال ۹۴ که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده حاکی از این است که ملت باید قدر دولت را بداند و دولت نیز باید قدر ملت را بداند.

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: اساسا کشور ما امت محور و مردم محور است، امام راحل شالوده این نظام را بر اساس محوریت مردم بنا نهاده است و لذا نقش مردم در کشوربی بدیل و کلیدی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان با اعلام این نکته که مردم نیز قدر دولتشان را بدانند، افزود: دولت منتخب مردم است؛ در گردنه های سخت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی دولت با پشتوانه مردم موفق است.

وی تصریح کرد: دولت بدون پشتوانه مردم قطعا توفیقاتی نخواهد داشت از این رو مقام معظم رهبری خواستند با این شعار تاکید کنند تا مردم از دولت و دولت هم از مردم حمایت کند.

حجت الاسلام ولی نژاد با اعلام این مطلب اذعان کرد: سه مولفه برای پیروزی انقلاب اسلامی بوده است؛ اول امت، دوم رهبری و سوم وحدت و همدلی که ما ۳۶ سال انقلاب اسلامی را با همین وحدت و همدلی و بیداری رهبری حفظ کرده و پیش بردیم و ادامه آن هم با همین شیوه میسر و ممکن خواهد شد.

انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.