سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهر تائید مخاطب بر بیان مشكلات پزشكی با زبانی طنز

مخاطبان رسانه ملی خواستار تداوم پخش سریال «در حاشیه» و بیان معظلات خدمات بهداشتی با زبانی طنز شدند.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از اداره كل روابط عمومی رسانه ملی، امورمخاطبان این اداره كل هرروز با خیل تماس‌های مردمی در تشكر از پخش سریال "درحاشیه" مواجه هستند. سریالی كه به گفته تماس گیرندگان با واحد162 روابط عمومی سازمان صداوسیما مسائل و مشكلات حوزه پزشكی كشور را با زبانی طنز به نقد می‌كشد ودرقالبی شاد با بهره‌مندی از بازی جذاب هنرمندان طنز و موضوعی فراگیر، توانسته شب‌های بهاری مردم را دلچسب‌تر ونظرمسئولان بهداشت را با زبان لطیف‌تربه مشكلات پزشكی كشور معطوف كند.

آمارهای تماس با امور مخاطبان روابط عمومی رسانه ملی نشان می‌می‌دهد در مقطع زمانی 10تا15 فروردین از میان 522تماس مردمی حدود80 درصد تماس‌گیرندگان، از تولید و پخش این سریال ابراز رضایت كرده‌اند.

شاد، جذاب وسرگرم كننده بودن محتوای سریال؛ نمایش برخی مسائل و مشكلات حوزه پزشكی؛ باورپذیر بودن محتوای سریال؛ نمایش وضعیت بد و غیرقابل قبول برخی بیمارستان‌ها و اجتماعی و فراگیر بودن موضوع سریال از محورهایی است كه مخاطبان از آن ابراز رضایت كرده‌اند.

براساس این گزارش، بالابردن زمان پخش؛ اطلاع‌رسانی دقیق از زمان پخش برنامه؛ تكرار پخش سریال از شبكه HD؛ حذف یا كم كردن پخش پشت صحنه و افزودن بر محتوای اصلی؛ كم كردن مدت زمان پخش آگهی‌های بازرگانی درخلال پخش سریال و گفت‌وگو با عوامل سریال از مهمترین درخواست‌هایی است كه تماس گیرندگان داشته‌اند.


انتهای پیام/ 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.