سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسلامی: به خاطر آبروی بسکتبال، لیگ را ادامه می دهیم

سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین با اشاره به تعداد کم بازیکنان این تیم به خاطر مصدومیت و مشکلات دیگر گفت: با تمام این شرایط به خاطر آبروی بسکتبال، لیگ را ادامه می دهیم.

محمدرضا سرمربی تیم بسکتبال هفت الماس قزوین به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت این تیم گفت: کار را طبق روال پایان نیم فصل اول ادامه می دهیم. هفته قبل که تمرینات خود را شروع کردیم به خاطر حضور چند بازیکن در تیم ملی جوانان و آسیب دیدگی دو بازیکن دیگر، تنها 3 بازیکن در تمرینات خود داشتیم. در جلسه تمرینی ابتدای هفته هم 6 نفر به تیم رسیدند. برای مسابقات هم شرایط همین خواهد بود.

آیا هفت الماس با این شرایط لیگ را نیمه کاره رها می کند؟ اسلامی توضیح داد: مجبوریم برای حفظ آبروی بسکتبال با هر شرایطی ادامه دهیم. حالا شرایط برای خودم هم سخت شده است. تمرین 2 ساعته تیم به تمرین 45 دقیقه تا یک ساعته تبدیل شده است که در آن تاکتیک ها را مرور می کنیم و بعد بازیکنان شوت می کنند. 

مربی سابق تیم ملی جوانان تاکید می کند که با توجه به سال ها زحمت کشیدن برای بازیکنان تیم ملی جوانان، در آستانه مسابقات جهانی جلوی حضور آنها را در تمرینات تیم ملی جوانان را هم نمی گیرد و از بازیکنان آسیب دیده خود با توجه به این موضوع استفاده نمی کند تا شرایط حضور در مسابقات یونان را داشته باشند.

وی ادامه داد: هر بدشانسی ممکن برای یک مربی در طول فصل را یکباره آوردیم. مشکلات آسیب دیدگی، نداشتن بازیکنان خارجی، جوان بودن ترکیب تیم، توقعات بالا به خاطر چهارمی در لیگ ملی و برخی مشکلات داخلی که هر کدام از آنها باعث زمین گیر شدن یک تیم بزرگ می شود.

انتهای پیام/
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.