تیم ملی بسکتبال جوانان علاوه بر اردوی صربستان، در تورنمنت چهارجانبه مجارستان با حضور کشورهای شرق اروپا شرکت می کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ ملی پوشان جوان بسکتبال که از 19 فروردین بار دیگر وارد اردوی تیم ملی می شوند، 2 برنامه برون مرزی را در ماه خرداد پیش رو دارند.

تیم ملی جوانان ابتدا از یک تا 10 خرداد برای برگزاری 4 تا 5 بازی دوستانه با تیم های جوانان صربستان در این کشور اردو می زنند و در اواخر خرداد نیز برای شرکت در تورنمنت چهارجانبه مجارستان راهی این کشور می شوند.

ایران، رومانی، مجارستان و کرواسی کشورهای شرکت کننده در این مسابقات هستند.

شاه علی در کادر فنی تیم ملی

در حالی که فرزاد کوهیان سرمربی تیم ملی جوانان در کنار مهران آتشی به عنوان کمک مربی کار خود را با تیم شروع کرد، از هفته قبل محسن شاه علی نیز به کادر فنی تیم ملی اضافه شد.

مسعود عماری سرپرست دبیری فدارسیون با تایید این موضوع گفت: کادر فنی تیم ملی از 19 فروردین با اعلام لیست جدید تیم اردوی دیگری را بر پا می کنند. در حال حاضر کار اصلی شناسایی و استفاده از تمام موجودی جوانان است و کوهیان سرمربی تیم به دنبال این است که هیچ چهره مستعدی از دیدش دور نماند.

31 بازیکن به اردو دعوت شدند

سایت فدراسیون بسکتبال نیز از برگزاری دومین دوره اردوهای آماده سازی تیم ملی جوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی جوانان جهان خبر داد. 31 بازیکن دعوت شده از روز 19 فروردین وارد اردو می شوند و اردو تا روز دوم اردیبهشت ادامه پیدا می کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ملی ، جوانان ، بسکتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار