سرمربی تیم بسکتبال دانشگاه آزاد اعتقاد دارد باخت به آبادان باعث جمع شدن حواس این تیم شده است که با چند اشتباه امکان از دست رفتن نتیجه در هر بازی وجود دارد.

مهران شاهین طبع در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد بازی با شهرداری گرگان گفت: بازی سختی بود و به نظرم هر دو تیم خوب کار کردند. شروع خوبی داشتیم و در ابتدا با چند ضد حمله و گل شدن شوت ها فاصله ما بیشتر شد اما در ادامه آنها منسجمتر عمل کردند. به خصوص در حمله که با حضور بازیکن خارجی خوب به ما رسیدند.

سرمربی دانشگاه آزاد در مورد تعطیلات چند هفته ای میان دو نیم فصل گفت: از آنجایی که باید از نظر روانی هم روی بازیکنان کار شود، مجبور بودیم آنها را به استراحت بفرستیم. تمرینات خود را در حالی شروع کردیم که همه تمرینات خود را شروع کرده بودند اما در مجموع فرصت خوبی برای تمرین و استراحت بود.

وی در مورد باخت به آبادان و تاثیر آن در ادامه کار دانشگاه آزاد گفت: تمام بازی ها سخت است و با یک لحظه بد بازی کردن همان اتفاق مسابقه با آبادان تکرار می شود. نفت در آن بازی خوب کار کرد و نتیجه را گرفت. ما هم باید حواسمان را جمع کنیم چون چند اشتباه باعث می شود که بازی از دست برود. ضمن اینکه ما در بازی با نفت کمی با خیال راحت به زمین رفته بودیم اما مقابل گرگان از آن تجربه استفاده کردیم.

برنامه جذب بازیکن خارجی دوم نداریم

شاهین طبع درمورد تقویت تیم های پتروشیمی و مهرام رقیبان اصلی تیم و جذب بازیکن خارجی گفت: شرایط بودجه ما به شکلی است که تا به حال نتوانسته ایم بازیکن خارجی دوم مورد نظر خود را جذب کنیم. وضعیت مالی ما در مجموع مشخص است. بازیکنان هم با این شرایط فداکاری می کنند و زحمت می کشند اما فعلا برنامه ای برای جذب بازیکن خارجی دوم با این شرایط نداریم. ما وظیفه خود را حتی تا انتخاب بازیکن انجام دادیم و بقیه مسائل به باشگاه مربوط است. در این زمینه دخالتی هم انجام نمی دهیم. 

وی ادامه داد: در هر حال تیم هایی موفقند که بازیکن بهتر و گرانتر جذب کنند. ما فکری در مورد تیم های رقیب خود و بازی با آنها نمی کنیم. برای ما هر بازی سخت است و بعد از گرگان تنها به فکر شکست پمینا هستیم. بسکتبال یک بازی پنج نفره است و زمانی که 2 بازیکن یک تیم هم عوض شوند، تفاوت زیادی در زمین پیش می آید. به همین دلیل هم اطمینانی از بازی مقابل هیچ تیمی نداریم و برایمان فرقی نمی کند که با کدام تیم روبرو شویم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار