سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوندا:

هنوز نیمی از مسیر این کوه بلند را طی نکردیم

هوندا تأمین‌کننده موتورهای تیم مک‌لارن باور دارد در زمینه پیشرفت و بهبود عملکرد موتور تولیدی خود، هنوز نیمی از مسیر پیش رو را طی نکرده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مک‌لارن که در استرالیا در نبود تیم مانور ماروشا از رده‌های آخر رقابت را استارت کرده بود، در این مسابقه با وجود این تیم دیگر در رده‌های انتهایی دیده نمی‌شود. گرچه در تمرینات و زمانگیری مک‌لارن پیشرفت‌هایی از خود به نمایش گذاشت، اما با این حال رانندگان این تیم به غیر از رانندگان مانور ماروشا از مابقی رقبای خود کندتر بودند.

مک‌لارن در زمانگیری‌های گرندپری مالزی نشان داد نسبت به گرندپری استرالیا، ۱.۶ ثانیه پیشرفت داشته است، اما هنوز اختلاف این تیم با بهترین زمان پیست، چیزی در حدود ۲.۵ ثانیه است.

تیم هوندا در اینباره گفت: در طول دو هفته‌ای که از اتمام گرندپری استرالیا گذشت تلاش زیادی داشتیم و به عنوان کمپانی هوندا باور داریم هنوز نیمی از مسیر کوهی که در پیش روی ماست را هنوز طی نکردیم.

این تیم ادامه داد:در طول دو هفته گذشته از کارهایی که انجام دادیم و اعتماد به نفسی که داشتیم خوشحالیم و شاید در طول دو هفته دیگر، کارهای بهتری بتوانیم انجام بدهیم. نتیجه‌های خوب کم کم به سراغ ما می‌آیند.
برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، هوندا ، مرسدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.