مارکوس اریکسن و فلیپه نصر رانندگان تیم ‫سائوبر‬، درباره C34 در آخر هفته گرندپری ‫چین‬ حرف زدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اریکسن که در تمرین اول ۲۴ دور زد و چهاردهم شد و در تمرین دوم بعد از ۳۳ دور در رده سیزدهم ایستاد گفت: روز خوبی بود. طبق برنامه‌ای که داشتیم توانستم دورهای زیادی در پیست حضور داشته باشم. درباره تایرها حس‌های خوبی از رفتار اتومبیل داشتم.

وی افزود:در پایان روز زمانی که مشغول شبیه‌سازی مسابقه بودم، اتومبیل رفتار خیلی خوبی داشت. حس امیدوارکننده و راحتی از رانندگی با اتومبیل داشتم. حال باید به فکر یک زمانگیری خوب باشیم و شب را به کار بر روی تنظیمات اتومبیل بگذرانیم.

فلیپه نصر هم که در تمرین اول بعد از ۱۸ دور در رده پنجم دیده شد و در تمرین دوم پس از ۲۶ دور در رده هشتم حضور داشت گفت: روز فوق‌العاده‌ای بود. از اینکه دیگر از بسیاری از مشکلاتی که در گرندپری مالزی با آنها رو به رو بودیم دیگر خبری نیست، بسیار خوشحالم.

وی تاکید کرد:به نظر می‌رسد آپ‌دیت‌هایی که برای این مسابقه آماده کردیم، تا الان خیلی خوب کار می‌کنند. برای اینکه از همه چیز مطمئن باشیم، تمام شب بر روی تنظیمات اتومبیل کار می‌کنیم. من باور دارم شانس این را داریم تا دوباره بتوانیم امتیازهای خوبی کسب کنیم.
برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار