برنی اکلستون عنوان کرد از اینکه در فصل ۲۰۱۵ به تیم مانور اجازه حضور در رقابت‌های فرمول‌یک را داد، پیشمان است.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در پایان فصل گذشته، تیم‌های کیترهم و ماروشا اعلام ورزشکستگی کرده بودند. در نتیجه خداحافظی این دو تیم، تعداد تیم‌های حاضر در رقابت‌ها به نه عدد می‌رسید. از همین رو، بحث‌های بسیاری درباره حضور داشتن تیم‌ها در رقابت‌ها با سه اتومبیل به میان آمد. اما در آخر لحظات، تلاش‌ها برای جان گرفتن ماروشا به نتیجه رسید و این تیم با نام جدید مانور آماده رقابت شد.

 برنی اکلستون شخصی بود که به این تیم کمک کرد تا برای حضور داشتن در مسابقات فصل جاری در کمترین زمان ممکن حاضر شوند.

اما هیچ چیز در این تیم نو و تازه نیست. اتومبیل مانور در حقیقت نمونه ۲۰۱۴ ماروشا است و از موتور فصل گذشته فراری نیز استفاده می‌کند. مانور که برای شرکت‌کردن در گرندپری استرالیا خود را به ملبورن رسانده بود، نتوانست در آن رقابت حضور داشته باشد و در گرندپری مالزی هم با یک اتومبیل در پیست دیده شد.

اکلستون از اینکه مانور نتوانسته بود در استرالیا رقابت کند، بسیار عصبانی شده بود و عنوان کرد این تیم باید تمامی هزینه‌های مربوط به حمل و نقل خود را بپردازد. برنی همچنین گفت مانور در انتهای فصل پول کمتری دریافت می‌کند.

اکلستون به غیر از این از جاستین کینگ که تمامی حق و حقوق مربوط به مانور را در اختیار دارد هم عصبانی است. زمان بحث این وجود داشت که جاستین کینگ به جای برنی اکلستون سکان هدایت فرمول‌یک را در دست گیرد.

اکلستون گفت: این اتفاقاتی که رخ داد باعث شد همه هویت واقعی Justin King را بشناسند. او انسانی فوق‌العاده اقتصادی است.

وی افزود:اگر بخواهم راستش را به شما بگویم، باید گفت این وضعیت خیلی ناراحت‌کننده است. در استرالیا چیزی نداشتند که حتی بتوانند با آن اتومبیلشان را حرکت بدهند.
مشکل این است که آنها به مشغول کارهای دادگاه ورشکستگی خود بودند. این مشکل برطرف شد و آنها بدون اینکه کاری انجام بدهند، به تیم برگشتند. تا بحال همچین چیز دیوانه‌واری ندیده بود، اما به هر حال این اتفاق رخ داد.

اکلستون  در آخر خاطر نشان کرد:اگر مانور بتواند تا انتهای فصل در رقابت‌ها حضور داشته باشد، سهم او از رقابت‌های این فصل چیزی در حدود ۵۰ میلیون دلار خواهد بود.
برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار