سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس بانوان هیات بسکتبال گرگان:

لیگ آزاد بسکتبال بانوان گرگان در سال 94 راه اندازی می شود

نایب رئیس بانوان هیات بسکتبال گرگان از راه اندازی لیگ آزاد بانوان این استان در سال 1394 خبر داد.

زهرا رحیم نژاد نایب رئیس بسکتبال بانوان استان گلستان که یکی از فعالترین استان ها در بخش بانوان در سال 93 بوده است به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: با وجود وضعیت مالی ورزش در سال 93، با توجه به اینکه بسکتبال ورزش اول استان است، در سوپرلیگ A و B به علاوه لیگ دسته 2 تیم بانوان داشتیم. تیم شهدای فاو گرگان در ادامه حضور 10 ساله در سوپرلیگ باقی ماند. رعنای گرگان مجوز حضور در لیگ برتر را گرفت و تیم فرزانگان هم در دسته دوم حضور داشت. 

وی ادامه داد: در سال 94 قصد داریم که یک دوره لیگ آزاد در استان گلستان برگزار کنیم که استان هایی مانند مازندران، سمنان و خراسان شمالی هم در آن حضور دارند. ما هر سال میزبان مسابقات جام رمضان هم هستیم که چند تیم از استان های مختلف در آن شرکت می کنند. برای لیگ آزاد هم 5 تیم اعلام آمادگی کرده اند که برای اولین بار در سال 94 برگزار می شود. پیش بینی ما این است که مسابقات تا قبل از شروع لیگ کشوری بانوان به اتمام برسد و علاوه بر استعدادیابی، به عنوان تدارکاتی برای تیم های حاضر در لیگ های سراسری باشد.  

رحیم نژاد تاکید کرد که لیگ نوجوانان هم با حضور 6 تیم در استان گلستان پی گیری می شود. 

وی گفت: گلستان در مجموع یک میلیون و 800 هزار نفر جمعیت دارد و این که 2 تیم لیگ برتری در بخش بانوان داشته باشیم، حسن بزرگی است. امیدوارم با توجه به فعالیت شهرستان ها، تعداد تیم ها هم با حمایت مسئولان بیشتر شود.   

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.