بازیکن تیم بسکتبال مهرام اعتقاد دارد،‌شانس برنده بازی این تیم با پتروشیمی را مشخص کرد و گیبسون بازیکن خارجی این تیم هم در صورت اضافه شدن به ترکیب پتروشیمی،‌توانایی سال قبل را نخواهد داشت.

سجاد مشایخی بازیکن تیم بسکتبال مهرام که در بازی مقابل پمینا با مصدومیت بینی مواجه شده بود در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران توضیح داد: قبل از بازی با پتروشیمی،‌ توصیه پزشکان این بود که با توجه  به جا به جایی استخوان در بینی مقابل پتروشیمی بازی نکنم اما با حساسیت مسابقه به زمین رفتم. ترس زیادی هم داشتم چون امکان شکستگی بینی زیاد بود اما بازی با محافظ بینی هم سخت بود و در نهایت بدون محافظ بازی کردم.

وی در مورد بازی با پتروشیمی گفت: در این بازی کرکری بین دو تیم زیاد بود. برای هر دو تیم پیروزی در پایان نیم فصل اهمیت زیادی داشت. از طرفی چون همیشه یک پای فینال مهرام و پتروشیمی هستند،‌ حساسیت بازی میان این دو تیم هم بیشتر است. ما هم برای برد جنگیدیم و در نهایت شانس برنده بازی را در ثانیه های پایانی مشخص کرد.

مشایخی گفت: با توجه به اینکه تیم پتروشیمی بازیکن خارجی جذب کرده بود از قبل بازی این تیم را برنده می دانستند و بازیکنان آنها هم با اعتماد به نفس زیادی وارد بازی شدند اما همزمان استرس زیادی هم در بازی داشتند و بازی نزدیک پیش رفت.

بازیکن مهرام اعتقاد دارد با اضافه شدن بازیکن خارجی،‌وضعیت این تیم در دور برگشت بهتر می شود و باخت های فعلی را جبران می کنند.

مشایخی در مورد جذب دوباره گیبسون و بازی مقابل این بازیکن گفت: فکر نمی کنم گیبسون توانایی سال قبل را داشته باشد. او مصدومیتی جدی را پشت سرگذاشته و بازیکن خارجی ما هم قطعا تاثیرگذار خواهد بود. ضمن اینکه پتروشیمی امسال ستاره های زیادی دارد که بعید است گیبسون مانند سال قبل توپ را زمان زیادی در اختیار داشته باشد.‌

انتهای پیام/
برچسب ها: سجاد ، مشایخی ، مهرام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار