نایب بانوان رئیس هیئت بسکتبال قزوین اعتقاد دارد پیدا کردن اسپانسر در بخش بانوان نیاز به پیگیری مستمر و پشتکار دارد.

افسانه حسن نایبی، که یکی از موفقترین افراد در زمینه جذب اسپانسر برای بسکتبال بانوان است در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد دلایل حذف تیم‌های قزوین با کناره‌گیری وی توضیح داد: در سال 93 به دلیل مشکل جسمی که برایم پیش آمد، شرایط این نبود که پیگیر تیم‌ها باشم، در شهرستان‌ها هم باید برای جذب اسپانسر به صورت تمام مدت پویا باشید و دنبال کار بدوید تا از شما حمایت کنند.

وی ادامه داد: با شرایط خودم قادر به این دوندگی نبودم و ترجیح دادم که یک سال تا زمان بهبودی استراحت کنم، امیدوارم برای فصل آینده با کمک خدا اسپانسر خوب جذب کنیم و به لیگ برتر برگردیم.

**اسپانسر نباشد، استعدادها را پرورش می‌دهیم

نایبی در مورد سراغ داشتن اسپانسر گفت: صحبت‌هایی در مجامع با استاندار یا سایر مسئولان عالی‌رتبه قزوین انجام داده ایم و قطعاً از ابتدای سال 94 پیگیری جدی‌تری انجام می‌دهیم البته در حال حاضر وضعیت اقتصادی صنایع هم مطلوب نیست و اگر شرایط فراهم شود با تمام قوا و قدرت شرکت می‌کنیم، اگر نه که مثل سال 93 تمام تمرکز و انرژی خود را روی پرورش استعدادهای پایه می‌گذاریم.

نایب رئیس هیئت بسکتبال قزوین با تأکید بر اینکه در رده‌های مینی، نونهالان و امید در سال 93 به مقام سوم قهرمانی کشور رسیده‌اند، گفت: مطمئناً این نیروها در آینده به لیگ می‌رسند، ما بعد از قهرمانی کشور تمرینات خود را قطع نکرده‌ایم و از طرفی مسابقات مادران و دختران را به صورت 3 به 3 برگزار کردیم که با اشتیاق و توجه بانوان روبرو شد.

** نواب رئیس از پیگیری خسته نشوند

حسن نایبی در مورد رمز جلب حمایت اسپانسرها گفت: خوشبختانه ما در هیئت خود حمایت صفری رئیس هیئت بسکتبال را داشته‌ایم که همکاری و همراهی زیادی انجام می‌داد. از طرف دیگر چیزی که در جذب اسپانسر مهم است پیگیری جدی و تعاملات زیاد با مسئولان عالیرتبه استان است تا از صنایع درخواست حمایت کنند. این به ارتباطات، تمایل و پشتکار نواب رئیس برمی‌گردد که باید با سعه صدر کار را ادامه دهند. شاید جذب اسپانسر ماه‌ها طول بکشد و خسته شوند اما چون هدف، حضور جوان‌ها در لیگ است و کار برای دیگران انجام می‌شود، مطمئن باشند که خدا به آنها کمک می‌کند و اجازه نمی‌دهد زحمات و تلاش‌های آنها بی‌جواب بماند.

** در کنار هر تیم ‌آقایان یک تیم بانوان باشد

وی ادامه داد: امیدوارم در سال‌های آینده واقعاً این اتفاق رخ دهد که در کنار هر تیم سوپر لیگی آقایان یک تیم بانوان هم در سطح سوپرلیگ اجباری باشد. این موضوع به رشد بسکتبال کشور کمک می‌کند مطمئناً دختران ما استحقاق و لیاقت این را دارند که از شرایط برابر با آقایان برخوردار باشند، بازده و خروجی کار هم مطمئناً خوب خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار