سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میزبانی از مردم در1665 امامزاده کشور در لحظه تحویل سال نو

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه طرح نوروزی آرامش بهاری از 28 اسفندماه تا 14 فروردین ماه در 2326 امامزاده کشور برگزار می شود، گفت : مراسم ویژه تحویل سال نو امسال در 1665 امامزاده کشور برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف با اشاره به میزبانی از در 1665 امامزاده کشور در لحظه تحویل سال نو، اظهارکرد : نخستین برنامه پیش بینی شده در طرح آرامش بهاری ، مراسم ویژه تحویل سال نو در جوار امامزادگان کشور است که امسال این مراسم با حضور پرشکوه مردم عزیز در 1665 امامزاده برگزار می شود.

حجت الاسلام شرفخانی با اشاره به اینکه طی سالهای گذشته خیل عظیمی از مردم ولایتمدار ایران اسلامی ، لحظه تحویل سال نو را در کنار مضجع شریف اهل بیت (ع) ، فرزندان و نوادگان ایشان گذرانده اند ، افزود : مردم ایران اسلامی ترجیح می دهند در لحظه تحویل سال در جوار امامزادگان کشور و در فضایی معنوی ، سال نو را آغاز کنند و برای تحویل سال این امامزادگان بزرگوار را واسطه خیر و برکت  قرار دهند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه یکی از برنامه های پیش بینی شده در لحظه تحویل سال در جوار امامزادگان ، قرائت صلوات خاصه حضرت زهرا (س) است ، افزود : برنامه های دیگری همچون ؛ تواشیح ، سرود ، سخنرانی های مذهبی ، قرائت دعای تحویل سال و مدیحه سرایی مداحان در این ویژه برنامه پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه گلباران و غبارروبی قبور شهدا مدفون در جوار امامزادگان با حضور خانواده های معظم شهدا از دیگر برنامه های تحویل سال است ، گفت : در برخی از بقاع متبرکه مراسم تحویل سال از شبکه های استانی بطور زنده پخش خواهد شد تا مردمی که امکان حضور ندارند از این برنامه های معنوی استفاده کنند.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.