سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

ساخت مصلی در فهرست سیاست‌های اجرایی سال 94 رودهن

امام جمعه رودهن گفت: ساخت مصلی در کنار احداث مساجد در فهرست سیاست‌های اجرایی سال 94 در رودهن قرار دارد .

حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا مدیح در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد کارنامه ستاد نماز جمعه رودهن در سال 93 با تاکید بر اینکه این ستاد از ساختار به روز برخوردار است ، گفت: 38 تشکل مردمی زیر مجموعه ستاد نماز جمعه رودهن تشکیل و در حال فعالیت هستند.

امام جمعه رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی و قرآنی متناسب با ایام مذهبی و ملی از دیگر شاخه فعالیت های ستاد است و در این راستا مدیریت این تشکل ها را باید به مردم سپرد .

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با تاکید بر لزوم ساخت مصلی در رودهن ، ساخت این پایگاه استکبار ستیزی و بستر نماز جمعه را از برنامه های ضروری برای این منطقه در سال 94دانست و اضافه کرد : احداث مصلی جزء برنامه های نهفته در قالب سیاست های سال 94 این منطقه قراردارد .

نماینده ولی فقیه در رودهن خاطر نشان کرد: ساخت مسجد و مصلی جزء برنامه های زیر ساختی در بستر فرهنگی منطقه رودهن است.


بیداری اسلامی مرز های بین المللی را درنوردیده است

امام جمعه رودهن گفت: بیداری اسلامی منتشر شده از نظام جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از دامنه گسترده ، مرز های بین المللی را درنوردیده است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا مدیح  22 اسفند را میثاقی دوباره با شهدا برشمرد و گفت: شهدا و جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس با ایثار و رشادت ها و دلاوری های خود امنیت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

نماینده ولی فقیه در  رودهن در ادامه این مطلب افزود: یادواره هادر کنار مراسم های ملی مانند سالروز 22 اسفند ماه بیعت دوباره ملت با شهداست ویاد و نام و خاطره شهدا باید در تمام ایام سال جاری و ساری باشد.

حجت الاسلام والمسلمین مدیح با تاکید بر اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی با ماهیت اسلام و ایران اسلامی به عنوان پرچمدار اسلام ناب محمدی (ص) مخالف می باشند ، تصریح کرد: استکبار جهانی برای حذف شخصیت اسلامی کشورمان دست به توطئه های رنگارنگ زده است.

امام جمعه رودهن در خاتمه اظهار داشت: جریان بیداری اسلامی امروز مرز های بسیاری از کشور های استکبار ستیز دنیا را درنوردیده است و ملت های آزادی خواه زیادی را بیدار کرده است.

انتهای پیام/ق


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.