نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه جدید پایتخت با وجود ساخت و ساز های بی رویه در حومه تهران با برخورداری از ساختار غیر مجاز ، کاذب است.

لاله افتخاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد توسعه ساخت و ساز ها در حاشیه پایتخت ، گفت: توسعه استان با اینگونه فعالیت‌های عمرانی غیر مجاز توسعه‌ای کاذب محسوب می‌شود.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه فردی پاسخگو نیست که تهران در چه مرز جغرافیایی باید بزرگ شود، اضافه کرد: متاسفانه در حد حرف شاهد اظهار نظر های برخی مسئولان مربوطه با مضمون بستن حریم و مجموعه شهری در این کلانشهر هستیم.

افتخاری با اشاره به این موضوع که تهران در آینده باید جمعیت 20 میلیون نفری را تجربه کند، اظهار داشت: اگر افزایش حریم استان تهران درست و کارشناسی و متناسب با برگذاری جمعیت مدیریت نشود در راستا تامین زیر ساخت ها دچار مشکل خواهیم شد.

افتخاری در پایان خاطر نشان کرد: هم اکنون استان تهران در بیشتر بخش ها از زیر ساخت‌های فرسوده ای برخوردار است و روستاهایی در اطراف این کلانشهر وجود دارند که در بحث زیر ساخت های مورد نیاز در سبد کالای مردم از محرومیت رنج می برند.


انتهای پیام/


برچسب ها: توسعه ، پایتخت ، حریم ، روستا ، رودهن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.