سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یزدانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مطرح کرد:

ایجاد چهره زیبای شهری در طرح استقبال از بهار در منطقه یک

شهردار منطقه یک گفت: چهره زیبای شهری در طرح استقبال از بهار در منطقه یک ایجاد می‌شود.

مجتبی یزدانی شهردار منطقه یک در گفتگو با خبرنگار شهری باشگاه خبرنگاران، ، با اشاره به ایجاد چهره‌ زیبای شهری در طرح استقبال از بهار در منطقه یک اظهار کرد: تخریب و نوسازی ساختمان‌ها حدود دو سال به طول می‌انجامد و شهروندان باید در این مدت با منظره حصارکشی‌های ساختمانی روبرو شوند چه بسا برخی از ساختمان‌ها پس از اتمام کار نیز اقدام به جمع‌آوری سریع کارگاه‌ها و حصار‌کشی‌ها نمی‌کنند لذا در طرح استقبال از بهار فاطمی، جمع‌آوری حصارکشی‌های ساختمان‌ها و پروژه‌های اتمام یافته در سطح نواحی 10 گانه منطقه در اولویت است.

وی در ادامه گفت: رویکرد مذهبی در طرح استقبال از بهار امسال مورد تأکید است و بهار امسال باید متناسب با ایام فاطمیه باشد و زیباسازی شهر با بهار فاطمی نمایان باشد.

یزدانی تصریح کرد: بازدید از خانواده‌های معظم شهدا و غبارروبی مزار شهدا، رسیدگی به ایتام و افراد بی‌بضاعت و بانوان سرپرست خانوار از برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در طرح استقبال از بهار است.

وی افزود: نظافت منطقه در وضعیت مناسبی است اما به دلیل نگاه ویژه شهروندان منطقه یک به این مقوله باید تلاش شود تا هیچ گونه کم و کاستی در حفظ آراستگی و پاکیزگی منطقه وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: شهردار ، یزدانی ، استقبال ، بهار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.