سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نژادفلاح خطاب به گابریل؛

می‌بایست قسط اول قراردادتان را دریافت می‌کردید که نکردید

محمد حسین نژادفلاح در دیدار با فرناندو گابریل، بر حل مشکلات این بازیکن تاکید کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، در پی اخبار منتشره و مشکلاتی که برای فرناندو گابریل هافبک برزیلی پرسپولیس بوجود آمده بود، این بازیکن امروز به دعوت محمد حسین نژاد فلاح در باشگاه حضور یافت و درباره مسائل مختلف با وی به گفتگو پرداخت.

نژادفلاح در این جلسه به فرناندو گابریل گفت: از وقتی که به باشگاه آمده‌ام تمام توان و تلاشمان صرف این موضوع شده که بتوانیم در حد امکان مشکلات اعضای تیم را رفع و رجوع کنیم. بر همین اساس در شرایطی که مدتها بود پرداختی به بازیکنان نشده بود در دو، سه مقطع واریزی‌هایی به آنها داشتیم و انشاا... پرداختی‌های بیشتری نیز خواهیم داشت.

وی افزود: شما هم طبق قرارداد می‌بایست قسط اول قراردادتان را دریافت می‌کردید که نکردید. ما می‌دانیم که شما دریافتی خاصی نداشته‌اید و با مشکل مواجه شده‌اید و حل مشکل شما را وظیفه خود می‌دانیم و نمی‌خواهیم بازیکنانمان احساس کنند که کسی به فکر آنها نیست و مشکلات آنها اهمیت چندانی برای باشگاه ندارد.

نژادفلاح تصریح کرد: از شما می‌خواهم تمرکز و توان خود را در تمرینات، بازی و برآورده کردن خواسته‌های فنی سرمربی و کادر فنی کنید و مطمئن باشید که باشگاه به وظایف خود عمل خواهد کرد. شما با بازی‌های اخیر توانسته‌اید برای تیم مفید و موثر باشید و امیدواریم که همین روند را ادامه بدهید و فقط به فکر سربلندی پرسپولیس و هوادارانش باشید.

گابریل نیز در جلسه با نژادفلاح گفت: قبل از هر چیز ممنونم که مشکل ورود خانواده‌ام را حل کردید و به فکر مسائل ما هستید. از طرفی بسیار خوشحالم که تیم در بازی‌های اخیر نتیجه گرفته و کادر فنی، باشگاه، هواداران، کارشناسان و رسانه‌ها از عملکردم رضایت دارند و توانسته‌ام در این مدت کوتاه تا حدودی به وظایف خودم عمل کنم.

وی در ادامه گفت: ممنونم که در جلسه امروز مشکلاتم را بررسی کردید و به خوبی می‌بینم که همواره پیگیر مشکلات تیم هستید و احساس مسوولیت می‌کنید و برای حل مشکل ما وقت و انرژی می‌گذارید. من نمی‌خواهم تمرکزم روی مسائل دیگری باشد و اطمینان می‌دهم به شما و هواداران که فقط به تمرین و بازی فکر می‌کنم و برایم اولویت اصلی ارائه بهترین بازی‌ها و نتیجه گرفتن تیم است. پس از جلسه با شما هم با آسودگی خاطر باشگاه را تر ک می‌کنم و می‌دانم که شما مشکلات ما را حل خواهید کرد. از توجه شما تشکر می‌کنم و امیدوارم بتوانم بهترین بازی‌ها را برای پرسپولیس ارائه کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.