سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افجه‌ای در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فرهنگ هدیه دادن را زیر سئوال بردند/هدایا فقط هنذفری و شارژر نبوده است

سخنگوی باشگاه استقلال گفت: این هدایا از طرف شخص من بوده و ارتباطی به باشگاه نداشته و انتظار نداشتیم که با این همه برخورد ناجوانمردانه روبرو شویم.

سید سعید افجه‌ ای در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، درباره هدایایی که او به بازیکنان پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان داده است اظهار داشت: در ابتدا جا دارد که از صدرنشینی استقلال را تبریک بگوییم و بهترین مسئله برای من قهرمانی و پیروزی‌های آبی‌پوشان است و تعجب می‌کنم که چرا از یک موضوع کوچک، داستان سازی می‌کنند و شیطنت‌هایی از سوی برخی افراد معلوم الحال که همیشه قصد داشتند که این تیم نتیجه نگیرد رخ می‌دهد. 

وی بیان کرد: این هدایا از طرف شخص من بوده و ارتباطی به باشگاه نداشته است و به عنوان پاداش محسوب نمی شود چرا که طبق آیین نامه باشگاه اعضای هیات مدیره در صورت برد تیم پاداش‌هایی را در نظر می‌گیرند و با توجه  به نقدینگی باشگاه پرداخت می‌کند و باید بگویم که این محبوبیت و معروفیت حق این بازیکنان است . من به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال تنها هدفم این بود که از زحمات کادر فنی و بازیکنان به نوعی تشکر و قدرانی کنم و چون می‌خواستم به هتل محل اقامت بازیکنمان استقلال بروم و نمی‌خواستم که دست خالی باشم این هدایا را تهیه کردم و با هماهنگی کادر فنی این کار را انجام دادم.

افجه‌ای افزود: در حال حاضر نظاره‌گر مصاحبه‌های هماهنگ شده اکثر بازیکنان هستم و باید بگویم که این برخورد آن هم با یک بزرگتر که مهمان و عضو هیات مدیره به حساب می‌آید پسندیده نیست چرا که این افراد الگوی جوانان جامعه هستند.

وی افزود: در هر صورت باشگاه استقلال بزرگتر از این حرف‌ها خواهد بود و به خاطر این مسائل کوچک زیر سوال نخواهد رفت اما باید بگویم که این هدایا قابل بازیکنان و کادر فنی استقلال را نداشت و ارزش آنها بسیار بالاتر از این‌هاست و توانایی من در آن موقع همین بود و خواستم با همین عمل کوچک به صورت شخصی از آنها تقدیر و تشکر کنم اما من از نوع برخوردی که با من انجام شد گله دارم چرا که من این هدایا را به عنوان یک هوادار قدیمی آورده بودم و بدون مشورت این کار را انجام ندادم اما این برخوردها باعث می‌شود که حاشیه سازان از فرصت استفاده کنند و این تیم بزرگ را به حاشیه ببرند.
 
سخنگوی باشگاه استقلال عنوان کرد: به نظر من شاید عده‌ای دوست ندارند که استقلال را در صدر ببینند و به همین منظور دست به این حواشی زده‌اند تا به تیم لطمه بزنند و نکته قابل توجه این است عنوان پاداشی که در رسانه‌ها عنوان شده صحیح نیست و من این شایعات را تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.