سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مسائل سیاسی نباید دولتمردان را از حوزه فرهنگ غافل کند

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس گفت: معتقدیم نباید پرداختن به حوزه اقتصاد و سیاست، دولتمردان را نسبت به حوزه فرهنگ و اهمیت آن غافل کند.

سلطانی‌وش دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس تهران در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، از اکران فیلم "میهمان داریم" برای دانشجویان این دانشگاه با حضور عوامل فیلم و منتقدان سینما خبرداد و گفت: این فیلم دوشنبه 18 اسفند ساعت 12:30 در سالن شهید مطهری دانشگاه تربیت مدرس برای دانشجویان پخش خواهد شد.

سلطانی‌وش با بیان اینکه تصمیم داریم طی برنامه‌ای با توجه به علائق دانشجویان فیلم‌های منتخب آنان را از طریق نظرسنجی شناسایی کرده و در کنار عوامل و کارشناسان برای آن‌ها نمایش دهیم، تصریح کرد: معتقدیم نباید پرداختن به حوزه اقتصاد و سیاست، دولتمردان را نسبت به حوزه فرهنگ و اهمیت آن غافل کند. لذا چنین برنامه‌هایی را با همین هدف طرح ریزی کردیم.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس با اشاره به اینکه فرهنگ ما از داخل و خارج مورد تهاجم است و شکست در جنگ فرهنگی خساراتی به مراتب جبران‌ناپذیرتر از جنگ اقتصادی و نظامی دارد، تاکید کرد: نباید اجازه دهیم اهمال‌ها و امهال‌هایی که در دوران اصلاحات نسبت به تهاجمات فرهنگی صورت گرفت و موجب زیان‌های جبران ناپذیری شد، در این دولت هم تکرار شود.

وی اضافه کرد: نگرانی‌های فرهنگی نخبگان جامعه  و رهبر معظم انقلاب نیز اهمیت هوشیاری در مساله فرهنگ را بیش از پیش نمایان می‌کند. چرا که همه به وضوح می‌بینند برخی به دنبال فتنه‌های فرهنگی بزرگی در جامعه هستند.

سلطانی‌وش با خطاب قرار دادن وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان یکی از متولیان حوزه  فرهنگ  افزود: آقای جنتی خواست جامعه فرهنگی کشور و آنان که دغدغه فرهنگ را دارند،  این است که مطالبات فرهنگی را جدی بگیرید و نگذارید مسائل فرهنگی بازیچه دست افراد معلوم‌الحالی شود که در فکر پیاده سازی تفکرات غربی و لیبرالی در سطح جامعه هستند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرست خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت فرهنگی کشور و رسیدن به وضعیت ایده آلی که مورد نظر و مطالبه رهبر معظم انقلاب است، از جمله اصلی‌ترین برنامه‌های هر تشکل دانشجویی است و ما نیز بنا به فرموده رهبر عزیزمان تمام مال و جان و آبرویمان را کف دست می‌گیریم و در راه این انقلاب و فرهنگ اسلامی فدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.