سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محرومیت تعلیقی در انتظار مربی حاشیه‌ساز تیم ملی جودو

بلوطی: کوراش مظلوم واقع شده است

دبیر فدراسیون جودو: کوراش ایران برای اولین بار قهرمانی بازی‌های آسیایی شد ولی به آن پرداخته نشد و مظلوم واقع شد.

محمد بلوطی دبیر فدراسیون جودو در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: امسال مسابقات انتخابی تیم ملی کوراش را در خراسان شمالی برگزار کردیم نفرات برتر را به بازی‌های ساحلی آسیایی تایلند اعزام و نتایج خوبی کسب کردیم. ما برای آمادگی بیشتر بچه‌ها اردوهایی را شبیه‌سازی کردیم و با چند ماشین شن زمینی ساحلی برای ملی‌پوشان کوراش فراهم کردیم.

وی در ادامه افزود: کوراش ایران مظلوم واقع شده و با اینکه برای اولین قهرمان بازی‌های آسیایی شدیم هیچ صحبتی از کوراش نشد در این مسابقات 17 تیم حضور داشتند مثل ژاپن و ازبکستان تیم ما با 5 نفر اعزام و 5 مدال گرفتیم که توانستیم قهرمان بازی‌های آسیایی شویم.
بلوطی همچنین اظهار داشت: در تایلند 5 بار پرچم ایران به احتراز درآمد یک ششم مدال‌های کاروان ایران را کوراش کسب کرد که از مسئولان وزارت ورزش می‌خواهم محبت بیشتری به کوراش داشته باشند.

دبیر فدراسیون جودو اذعان داشت: اولویت ما اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا درکویت است و قطعا تیم ملی به کویت اعزام خواهد شد.

بلوطی در خصوص محرومیت مربی تیم ملی جوانان تصریح کرد: ما قصد دفع کردن افراد را نداریم و بلکه نظر فدراسیون بر جذب حداکثری است ولی تلکیف پرونده مربی تیم ملی جوانان شنبه معلوم می‌شود که احتمالا محروم تعلیقی برای وی در نظر گرفته خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: فدراسیون جودو تمام تلاش خود را برای ارتقا این ورزش انجام داده و اگر مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به فدراسیون کمک کنند به امید خدا نتیجه خواهیم گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، بلوطی ، کوراش ، دبیر ، فدراسیون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.