مرحله جدید اردوی تیم ملی نوجوانان جودو قبل از رقابتهای قهرمانی جهان و آسیایی با دعوت از 47 جودوکار در دو مرحله متفاوت برگزار می شود.

آغاز اردوی جهانی نوجوانان با دعوت از 47 جودوکار  به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله جدید اردوی تیم ملی نوجوانان جودو طی دو مرحله و در تاریخ های متفاوت برگزار می شود.
 
براین اساس، در مرحله نخست 20 جودوکار دعوت شده اند که این اردو از روز یکشنبه 3 اسفند در سالن جودو مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران آغاز می شود و تا 8 اسفند ادامه خواهد داشت.
 
سینا قمی ، علی موسی زاده ، امیرحسین اخلاقی، محمد اسدی، محمدرضا آقایی و حمیدرضا ملک زاده از تهران، رضا رویین تن ، علی پرهیزگار، فردین شاهباز از خراسان رضوی، قاسم باغچقی، رضا پارساپور، علی محمدی بریمانلو، مجید وحید بریمانلو و جواد مرادی از خراسان شمالی، محمد خوش بین و یاسین خوش بین از خوزستان، اسحاق باز از فارس، کاویان مجیدی از کردستان، ابوالفضل محمودی از مرکزی و شایان خیراندیش از یزد نفرات دعوت شده به این اردو هستند.
 
اردوی مرحله دوم تیم ملی نوجوانان از روز شنبه 9 اسفند در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان آغاز می شود و تا 14 اسفند ادامه خواهد داشت.
 
حسین بایرام زاده ، علیرضا قلی پور، جواد سخندان و سجاد اوقاتی از آذربایجان شرقی ، علیرضا کوهی از اصفهان، مهدی نظری از البرز، رضا محمودی فر، هومن حلال بیدختی و علی حیدر قرشیان از تهران، علی یوسفی ، علی قلی پور، محمد شمشیری، یاسین تقوی، حامد باقری، ادریس پارسا زیارت ، امیرحسین عزیزی و مهدی کریمی از خراسان رضوی، محمد حسین رنجبر ، امیر اوجی، کاووس نصیری اردال و علیرضا ضمیری نژاد از فارس، بهنام صفویه از قزوین، هاتف اقدامی از گیلان ، علیرضا کلبادی از گلستان، علیرضا عبدل چینی از لرستان، محمدرضا قاسمیان و امیرحسین ادیب اکبری از مازندران 27 بازیکنی هستند که به این مرحله از اردوی تیم ملی نوجوانان دعوت شده اند. ،
 
لازم به ذکر است، مسابقات قهرمانی جهان که مرداد ماه سال آینده در بوسنی برگزار می شود و مسابقات آسیایی که شهریور ماه برگزار خواهد شد، دو رویداد مهم پیش روی تیم ملی نوجوانان است.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، نوجوانان ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار