ملی پوش وزن 66 کیلوگرم نوجوانان جودو کشور گفت: در رقابتهای قهرمانی آسیا به دنبال مبارزه خوبم، نمی‌دانم نتیجه بازی هم در پی آن به وجود می‌آید.

علیرضا خجسته در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار کرد: اردوهای خوبی را همراه تیم ملی نوجوانان پشت سر گذاشته‌ایم از قطر من کادر فنی تین ملی نسبت به کادر قبلی بسیار بهتر شده است و از قطر تکنیکی و روحی آماده‌ایم.

وی پیش بینی خود از مسابقات قهرمانی آسیا را اینگونه بیان کرد: پیش بینی خاصی از نتیجه ندارم من زحمت زیادی کشیده‌ام و هدفم این است که خوب مسابقه بدهم به همین دلیل به مدال فکر نمی‌کنم اما بدون شک خوب مسابقه دادن نتیجه خوب را هم در پی خواهد داشت.

خجسته خاطر نشان کرد: تیم نوجوانان اردوی تدارکاتی برون مرزی یا مسابقه‌ای نداشت و فکر می‌کنم فدراسیون چندین بار برای سفر خارجی ثبت نام کرد اما متاسفانه هر دفعه به دلایلی که نمی‌دانم به نتیجه نرسید به طور قطع اگر اردو یا مسابقه تدارکاتی قبل از اعزام داشتیم برای رقابتهای آسیایی آماده‌تر بودیم.

ملی‌پوش نوجوان جودو کشورمان درباره سوابق خود گفت: من پیش از این به مسابقات قهرمانی جهان نوجوانان در آمریکا نیز اعزام شد در تورنمنت ارمنستان به مقام نخست رسیدم اما نتیجه آسیایی ندارم و اولین حضورم را در این پیکارها تجربه می‌کنم، 3 مدال طلا ، 2 نقره و 2 برنز را هم بدست آورده‌ام. تا حدودی از این رقبایم شناخت دارم و با کمک مربیان آنها را آنالیز کرده‌ایم امیدواریم به نتیجه برسم.

انتهای پیام/
برچسب ها: جودو ، ارمنستان ، مسابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار