سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن؛

کمپ‌های ترک اعتیاد غیر مجاز بومهن جمع آوری می‌شوند

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس گفت: کمپ‌های ترک اعتیاد غیر مجاز به عنوان ریشه سرقت در منطقه توسط معتادان از شهر بومهن جمع آوری خواهند شد.

سرهنگ مهیار رستگاری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت امنیت در شهرستان پردیس گفت: استقرار امنیت در این منطقه از شرق استان تهران به عنوان اهرمی سازنده آسیب‌های اجتماعی را کاهش داده است.

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در ادامه این مطلب تصریح کرد: برخورد با عاملان فروش مواد مخدر ، سارقان ، زورگیران و سایر شاخه‌های آسیب‌های اجتماعی در فهرست برنامه‌ها و سیاست‌های امنیتی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار دارد.

سرهنگ رستگاری با اشاره به وضعیت امنیتی حاکم بر بخش بومهن اضافه کرد: بومهن در گذشته کانون فعالیت افراد قانون گریز بوده و نا امنی بستری را برای متخلفان و مجرمان فراهم آوره بود.

فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس در خاتمه با تاکید بر اینکه امنیت به شهرستان به خصوص بخش بومهن برگشته است، اظهار داشت: برخورد با کمپ‌های غیر مجاز نیز شاخه‌ای دیگر از سیاست‌های فرماندهی انتظامی شهرستان است زیرا ریشه سرقت‌ها به حوزه مواد مخدر و معتادین بر می‌گردد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.