سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دی میستورا و سوزان رایس دیدار کردند

فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه با مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفتگو کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اینترنتی کاخ سفید، «استفان دی میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه روز جمعه با «سوزان رایس» مشاور امنیت ملی کاخ سفید گفتگو کرد. 

 «برنادت میهان» سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا درباره دیدار «سوزان رایس» مشاور امنیت ملی کاخ سفید که با «استفان دی میستورا» فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار کرده بود بیانیه‌ای صادر کرد. 

متن این بیانیه که در پایگاه اینترنتی کاخ سفید منتشر شده بدین شرح است: 
سوزان ئی رایس، مشاور امنیت ملی (کاخ سفید) امروز با استفان دی میستورا فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه دیدار کرد. دی میستورا در این دیدار رایس را از تلاش اخیر خود برای برقراری آتش بس در حلب مطلع کرد و درباره گزارش ۱۷ فوریه خود به شورای امنیت سازمان ملل نیز توضیحاتی داد. رایس نیز بر حمایت آمریکا از یک راه حل سیاسی برای جنگ داخلی سوریه و تدابیری که رنج و مرارت مردم سوریه را کم کند تاکید کرد. 

رایس از دی میستورا بابت انرژی تازه‌ای که به تلاش‌های بین المللی به منظور پایان بخشیدن به جنگ در سوریه بخشیده است تشکر و با وی درباره تدابیری که آمریکا و شرکای دیگر این کشور برای حمایت از تلاش‌های او می‌توانند اتخاذ کنند گفتگو کرد.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.