فرار سخنگوی وزارت خارجه آمریکا از موضوع بحرین

سخنگوی وزارت خارجه آمریكا برای فرار از بمباران سوالات خبرنگاران درباره محاكمه و زندانی شدن یك تبعه آمریكایی در بحرین، مجبور شد تا كنفرانس مطبوعاتی خود را قطع كند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری شبكه العالم، در پی صدور حكم زندان برای یك تبعه آمریكایی به علل سیاسی در بحرین، جن ساكی سخنگوی وزارت خارجه آمریكا در كنفرانس مطبوعاتی خود در 18 فوریه جاری به محاصره سوالات خبرنگاران درآمد.

روز 19 فوریه جاری نیز بار دیگر خبرنگاران به سوالات خود درباره بازداشت این زندانی آمریكایی بحرینی تبار ادامه دادند و سخنگوی وزارت خارجه آمریكا نیز به فرار خود از پاسخ به این سوالات ادامه داد.

بر اساس پاسخ های او به خبرنگاران، آشکار است كه او از مسؤولیت شانه خالی كردن سفارت آمریكا در منامه برای دفاع از این تبعه آمریكایی، فرار می كند.

جن ساكی هیچ جزئیاتی درباره ماهیت حكم صادر شده یا پرونده این تبعه آمریكایی بحرینی تبار به نام "جعفر" بیان نكرد و درپاسخ به سوالات مكرر خبرنگاران بویژه یكی از آنها كه از عدم توجه سفارت آمریكا در منامه برای حضور نماینده اش در جلسات استماع شهود و محاكمه و قرائت حكم پرسش كرد، سكوت كرد.

این سوالات باعث شد تا او مجبور شود كنفرانس مطبوعاتی خود را در روز 18 فوریه قطع كند و با تشكر از خبرنگاران بگوید كه هیچ پاسخ یا اطلاعاتی در این باره ندارد كه به آنها ارایه دهد. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار