سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گواردیولا:

نگران لوانودوفسکی نیستم/ وجود روبن برای تیم حیاتی است

سرمربی تیم بایرن مونیخ می‌گوید نگران عملکرد ضعیف لوانودوفسکی نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران لواندوفسکی ستاره لهستانی تیم بایرن مونیخ به دلیل عملکرد ضعیف در هفته‌های گذشته و به ثمر رساندن تنها یک گل در 7 بازی اخیر تیمش مورد انتقاد بی‌شماری قرار گرفته است اما پپ گواردیولا سرمربی اسپانیا بایرن مونیخ می‌گوید اصلا نگران وضعیت این ستاره لهستانی نیست.

وی در این خصوص گفت: مهاجمان تیم ما به دلیل عملکرد ضعیف تیممان شانس گلزنی زیادی در اختیار نداشتند. در هفته‌های اخیر لواندوفسکی چند موقعیت خوب گلزنی بدست آورده اما نتوانست استفاده کند اما با همه این حرفها نگران وضعیت او نیستم. در کل به شرایط و موقعیت تیم توجه بیشتری دارم تا وضعیت تک تک بازیکنان. اگر لواندوفسکی مشکل خاصی دارد درهای تیم باز است و می‌تواند تیم را ترک کند اما او اخیرا به من گفته که همه چیز خوب پیش می‌رود فکر نمی‌کنم راه و روش مربیگری من چندان مشکل باشد.

برخلاف ستاره لهستانی روبن در فصل 2014-2015 در اوج قرار دارد و نمایش‌های خیره کننده‌ای را برای باواریها ارائه داده است گواردیولا از عملکرد ستاره هلندی تیمش بسیار راضی است.

وی در این خصوص گفت: حضور روبن برای تیم حیاتی است خوشبختانه او در طول این مدت مصدوم نبوده است روبن هم به لحاظ فیزیکی و هم از لحاظ روحی کاملا آماده است.

این ستاره هلندی همیشه تشنه گلزنی است تمام شرایط یک گلزن تمام عیار را دارد روبن یک الگوی خوب و مناسب برای دیگر بازیکنان است.

گواردیولا در ادامه در خصوص تمدید قرارداد رویس با باشگاه دورتموند گفت: رویس و باشگاه دورتموند تبریک می‌گویم برای ماندن در باشگاهش تصمیم گیرنده خود بازیکن بوده رویس بازیکن بزرگی بود و امیدوارم تا آخر فصل بدون هیچ مصدومیتی بتواند برای تیمش به میدان برود.

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.