سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاریخ آغاز تمرینات ملی مشخص شد؛

خوش خبر: کواچ بالسیتی 28 نفره به تهران آمده است/ تغییر و تحول در تیم ملی به عملکردها بستگی دارد

اسلو بودان کواچ پس از آمدنش به ایران، تماشای دیدار تیمهای شهرداری ارومیه و بازرگانی جواهری گنبد را به عنوان اواین مسیرش انتخاب کرد.

امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: به دلیل این کواچ می‌خواست بازی گنبدی‌ها را نزدیک ببیند، ارومیه را به عنوان اولین محل برگزاری لیگ و حضورش انتخاب کرد هنوز مشخص نیست در هفته دوم پلی اف کدام دیدار و شهردار برای حضور انتخاب کند ایم مساله بستگی به نظر کواچ دارد.

وی در خصوص انتخاب بازیکنان دعوت شده به تیم ملی اظهار داشت: در لیست اولیه که کواچ ارائه کرده  نام 28 بازیکن ثبت شده است.

اسامی بازیکنان حاکی از آن است که کواچ فیلم تمام بازی‌های مرحله مقدماتی را به دقت و زیر بنیانه بررسی کرده است در این لیست نام بازیکنانی که تیم آنها به پلی اف هم راه نیافته است وجود دارد.

وی در خصوص ایجاد تغییر و تحول در ترکیب تیم ملی گفت: این مساله بستگی به عملکرد بازیکنان دارد گروهی که به تمرینات تیم ملی دعوت می‌شوند در 2 گروه "الف" و"ب" تمرین می‌کنند هر بازیکنی که عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارد می‌تواند در ترکیب تیم ملی "الف" حضور یابد البته ناگفته نماند در اسامی ارائه شده نام  بازیکنان جوان که نوعی در لیگ امسال پدیده بودند هم ثبت شده است.

خوش خبر در خاتمه یادآور شد: تمرینات تیم ملی بلافاصله پس از تعطیلات نوروز از 15 فروردین ماه آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، باشگاه ، ورزش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.