سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان؛

پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس از دهم اسفند آغاز می‌شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان از آغاز پیش فروش اینترنتی بلیط اتوبوس از دهم اسفندماه امسال در این استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، علی خانقائی مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان از آغاز اجرای طرح جابجایی مسافرین نوروزی از تاریخ 25 اسفند تا 15 فروردین به طور همزمان در سراسر کشور خبر داد و گفت: فروش بلیط اینترنتی و غیرحضوری از تاریخ دهم اسفندماه، باهدف توسعه سفرهای برنامه‌ریزی شده نوروزی آغاز می‌شود.

وی در ادامه افزود: هدف از اجرای طرح فروش اینترنتی، کاهش سفرهای شهری باتوجه به روزهای پایانی سال است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان تصریح کرد: همه شهروندان که قصد سفر با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای را دارند، به منظور ایجاد سفری توام با آرامش و اطمینان و از قبل برنامه‌ریزی شده نسبت به خرید بلیط اینترنتی از طریق سایت‌های www.payaneh.ir و www.irsafar.com و یا سایر سایت‌های تخصصی شرکت‌های مسافربری اقدام لازم را در این خصوص انجام دهند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: ادارات حمل و نقل و پایانه‌های شهرستان‌های تابعه استان در طول اجرای طرح آماده پاسخگویی به شکایات، انتقادات و پیشنهادات است و شهروندان می‌توانند در این زمینه از طریق شماره پیامک 09306920143 با این اداره کل در ارتباط باشند.

انتهای پیام/ زا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.