سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد

تداوم بارش‌ها در دامنه‌های زاگرس و جنوب کشور طی دو روز آینده /تهران، صاف و 14 درجه

طی دو روز آینده در برخی مناطق دامنه هاي جنوبی زاگرس و جنوب کشور ابرناکی بارش باران، گاهی با رعد وبرق وزش باد پیش بینی می شود که روز شنبه گستره بارش ها به شرق کشور نیز کشیده می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "جمعه 24 بهمن ماه 93" اعلام شد که طی دو روز آینده در برخی مناطق دامنه هاي جنوبی زاگرس و جنوب کشورابرناکی بارش باران، گاهی با رعد وبرق وزش باد پیش بینی می شود که روز شنبه گستره بارش ها به شرق کشور نیز کشیده می شود و بارش ها امروز در شمال فارس واستان کهگیلویه بویر احمد و روز شنبه دراستان هاي فارس، بوشهر وشرق کرمان شدت بیشتري خواهد داشت.

براساس این گزارش، امروزدرسواحل دریاي خزر وشمال شرق کشر ابرناکی وبارش پراکنده پیش بینی می شود که با تقویت جریان هاي شمالی، روز شنبه بر مقدار بارش ها در سواحل دریاي خزر افزوده می شود و از بعد از ظهر روز یکشنبه ازمقدار ابرها در جنوب کشور کاسته می شود وبارش ها درشرق و شمال شرق وبه صوت پراکنده در سواحل دریاي خزر ونواحی مرکزي کشور ادامه می یابد که درمناطق سردسیر بارش به صورت برف خواهد بود.  

شایان ذکر است، روز دوشنبه نیز در شمال شرق وشرق کشور بارش پیش بینی می شود و از روز سه شنبه تا روزهاي پایانی هفته آینده با نفوذ جریان هاي سرد شمالی کاهش قابل ملاحظه دما، در نیمه شمالی کشور رخ خواهد داد.

گفتنی است، امروز سردترین مرکز استان تا کنون تبریز با کمینه دمایی 8- درجه و ارومیه با کمینه دمایی 7- درجه و سنندج و اردبیل با کمینه دمای 4- درجه و همچنین گرمترین مرکز استان بندرعباس با بیشینه دمایی 30 درجه گزارش شده است.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، کمی ابری تا نیمه ابری در ارتفاعات بارش پراکنده و فردا، کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و روز یک شنبه، نیمه ابری در ارتفاعات بارش پراکنده و وزش باد و شهر تهران امروز، صاف پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 15 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 6 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 14 درجه بالای صفر است.

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

نام استان

بیشینه دما

کمینه دما

آذربایجان شرقی

6

8-

فارس

20

10

آذربایجان غربی

5

7-

قزوین

12

0

اردبیل

7

4-

قم

13

5

اصفهان

17

8

کردستان

12

4-

البرز

13

3

کرمان

23

8

ایلام

12

0

کرمانشاه

13

1-

بوشهر

26

17

کهکیلویه و بویراحمد

12

6

تهران

15

6

گلستان

13

7

چهارمحال و بختیاری

11

3

گیلان

10

7

خراسان جنوبی

24

9

لرستان

18

4

خراسان رضوی

16

6

مازندران

13

10

خراسان شمالی

9

3

مرکزی

13

2

خوزستان

25

9

هرمزگان

30

18

زنجان

11

2-

همدان

11

0

سمنان

13

6

یزد

25

15

سیستان و بلوچستان

29

15

 

 

 

          
          
انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، تهران ، باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.