امروز در برخی مناطق سواحل شمالی، شمال شرق، شرق و جنوب کشور و همچنین دامنه های زاگرس جنوبی افزایش ابر، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می شود که بارش در مناطق کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز "شنبه 25 بهمن ماه 93" در برخی مناطق سواحل شمالی، شمال شرق، شرق و جنوب کشور و همچنین دامنه های زاگرس جنوبی افزایش ابر، بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی می شود که بارش در مناطق کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

براساس این گزارش، از اواخر امروز در سواحل شمالی و از بعدازظهر فردا بتدریج در دامنه های زاگرس جنوبی و شرق کشور از میزان بارش کاسته می شود و در شمال شرق کشور نیز بارش تا ظهر روز دوشنبه تداوم خواهد داشت و از بعدازظهر  دوشنبه بارش از سمت غرب کشور مجددا آغاز شده و بتدریج از مناطقی از جنوب غرب و دامنه های زاگرس مرکزی و شمالی را نیز در بر خواهد گرفت.

شایان ذکر است، از روز سه شنبه در نیمه شمالی و از روز چهارشنبه در نوار شرقی کشور، تا پایان هفته جاری، کاهش قابل ملاحظه دما پیش بینی می شود.

گفتنی است، امروزبارش باران گاهی با رعدوبرق و وزش باد دراستان های کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، بوشهر و ارتفاعات خوزستان و بتدریج کرمان، جنوب یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی که درمناطق مرتفع این استان ها بارش به صورت برف خواهد بود و در این روز در شمال فارس و غرب کرمان بارش ها شدت بیشتری خواهد داشت.

لازم به ذکر است، آسمان تهران امروز، کمی ابری تا نیمه ابری در ارتفاعات بارش پراکنده و فردا، کمی ابری تا نیمه ابری گاهی وزش باد و روز دو شنبه، ابری در بعضی ساعات بارش باران یا برف و شهر تهران امروز، صاف تا نیمه ابری پیش بینی می شود و استان تهران در بیشینه دمای خود به 16 درجه بالای صفر و در کمترین حالت به 7 درجه بالای صفر خواهد رسید و همچنین دمای شهر تهران در حال حاضر 13 درجه بالای صفر است.            
          
انتهای پیام/
برچسب ها: باران ، رگبار ، تهران ، برف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار